Gå til innhold

orker ikke dette lenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er et evig slit hver eneste kveld...vi prøver i 4-5 timer før han sovner (6mnd) vi begynner 6 hall 7.. har virkelig prøft alt..nå går jeg å gruer meg hele dagen til kvelden =( vet ikke mine arme råd lenger.. tenkte jeg skulle kontakte søvnsenter, men nå er plutselig tenner å vei også så da nytter det vel ikke uansett..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

18, 18:30 kan kanskje være litt tidlig for ham? Prøv det tidspunktet han pleier å sovne, og trapp ned fra det. Sovner han kl 21 så begynn der og la det bli fast. Så kan dere prøve 15 min tidligere neste gang osv.

Kanskje det går bedre da?

Skrevet

Jeg tror det blir mer stress rundt det hvis man prøver i 4-5 timer i strekk. Jeg pleier å ta jenta mi opp en times time hvis hun ikke virker trøtt, da pleier hun som regel å roe seg lettere etterpå. Høres sikkert lett ut, men prøver å være avslappet å stresse ned. Barna merker at foreldrene stresser.

Skrevet

Herlighet! Jeg trodde først dette var en tråd om å prøve å bli gravid!!!

Skjønner nå at det dreier seg om småbarn og søvn! Huff da.

Skrevet

han ble lagt senere enn det før , men da ble han overtrøtt å ble enda verre,,nå etter masse slit sovner han i 10 11 tiden , hadde vi feks begynt da hadde det nok tatt sine timer det også..huff,blir våken å sint hver gang han blir lagt,ikke er han alene heller for vi legger han i vogna triller å synger,har prøft å legge meg med han også,men like sint uansett..stakkars,men akk nå har han jo vondt i gommene i tillegg..

Skrevet

ja vi er slitne begge 2 ang dette å har hatt han på fanget eller på sofaen...det gikk med en del tid 1 kveld(søvnet på brystet til pappa,ellers blir han grinete etter han har sprellet fra seg av overtrøttheten,hehe,skal ikke være bare bare nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...