Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 jeg kjøpte en dun pose på finn.no men den sto ikke til forventingene. men var misfarget og stygg. ikke slik som bildet viste. jeg forhåndsbetalte. jeg har sendet mail og forklart hva jeg er misfornøyd med og sagt jeg ønsker å heve kjøpet men ikke hørt noe.. da er det vel ikke mere å gjøre???
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Du bør sende inn en klage på den som har solgt posen til de som administrerer på finn.no
Jente89 ♥ Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Det var fryktelig synd at du ikke var fornøyd, men tror ikke du kan kreve å få hevet kjøpet om selgeren ikke er villig til det. Men ønsker deg lykke til uansett!! Håper du får svar på mailen
MissMatch Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Heisann! Synes du skal ta kontakt med finn.no, du har krav på å heve kjøpet når produktet ikke stod i samsvar med fremstillingen. En annen sak er jo om selger fremdeles ikke er villig om finn tar kontakt, tipper du ikke orker å gå rettens vei for dette;-) Men hadde du gjort det, hadde du vunnet. Håper det ordner seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå