Sonata08 Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 På fredag for 4 dager siden testet jeg svakt positivt på CB. Har testet kontinuerlig siden og tester egentlig ikke noe særlig sterkere nå :-( Da tenker jeg at enten er det gått til grunne eller så kan jeg ha restehormoner igjen etter MA for 8 uker siden. Har hatt mensen etter MA og testet negativt med billigstrimler for lengst (men de er jo ikke så følsomme som CB). Hadde HCG på 32 for 4 uker siden. HJELP ! Hva tror dere jenter ? Noen som har erfaring med svake tester i det uendelige, og hvordan gikk det ?
¤mamma¤ Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Hei Sonata08! Grøss og gru så irriterende!!!! Kan du ikke gå til legen og får målt hcg?? Jeg har gjort det i dag og i går bare for å være på den sikre siden...får svar på fredag. Men tester du også positivt med billigstrimmel?? Du får jo ikke utslag med mindre du er gravid, skulle en tro. Med mindre det bare er et egg som har veipet forbi livmorveggen...., men da skulle du jo ikke teste positivt så lenge?! Æsj, vet ikke hva jeg skal si....., men går jo virkelig ut fra at du er gravid! Er det veeeeeeeeeeldig svak strek?
Sonata08 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2008 Jeg var hos legen i dag og tok blodprøve, men får ikke svar før i morgen ettermiddag og det er jo en eeeevighet til. Tester nesten usynlig på billigstrimmel (som jeg fikk ny dose av i posten i går) og tydelig men svakt på CB. Æsj. Det er så kjedelig å være usikker. Vil jo så gjerne følge deg her inne jeg da :-)
¤mamma¤ Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Ja, søren heller! Skjønner utmerket godt din frustrasjon! Tror jeg hadde klikket.... Håper natten ikke blir for slitsom, og at svaret du får i morgen kan gi deg ro i sjelen. Lykke, lykke til! Jeg VIL at dette skal gå bra!
Sonata08 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2008 Fikk ikke svarene på blodprøven i dag (av den utrolige grunnen at mobilnettet var nede i hele ettermiddag i vårt område). Grrr! Skal ringe kl 8 i morgen tidlig når de åpner. Testet ganske tydelig positivt på billigstrimmel med morgenurin i dag, men tilnærmet negativt med ettermiddagsurin. Nå har jeg snart ikke tester igjen heller. Er så spent! Hvordan er formen din ¤mamma¤ ?
¤mamma¤ Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 Åhh, så irriterende! Håper du får et bra svar i dag! Formen min er fin. Syns faktisk ikke jeg merker noe som helst, bortsett fra oppblåst mage og trøtt. Får veldig fort mage, og de forrige ganhene var jeg i mammajeans allerede i uke 7... Er veldig spent på resultatet i morgen!!!
Sonata08 Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 9. mai 2008 Så koselig at du tenker på meg ¤mamma¤. Har gitt opp denne pp. Fikk svar på blodprøve i går og den viste under 3 i HCG!! Ble så overrasket for får opp svak strek på CB fortsatt (men er svakere nå enn på søndag). Så da har jeg fått streker i hytt og vær både før og etter blodprøven. Hadde det ikke vært for at mannen min ser det samme, ville jeg nesten trodd jeg har sett feil. Tror jeg må ha vært kjemisk gravid så da er det vel bare å vente på TR :-(( Ble veldig skuffet men her skal det jobbes intenst neste pp. Håper å komme etter deg snart !!!!!
¤mamma¤ Skrevet 11. mai 2008 #11 Skrevet 11. mai 2008 Uff, stakkars deg! Det der var ikke noe gøy! Håper mensen ikke er langt unna, da hvertfall..... Må jo ha vært en kjemisk graviditet. Ikke kjekt. Følger uansett med inne på "Bli Gravid", og satser på det blir bra i neste pp!!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 11. mai 2008 #12 Skrevet 11. mai 2008 Ja, du har nok hatt en kjemisk graviditet:-( men det er ikke bare negativt, for da er du super fruktbar i neste pp pga at det fremdeles finnes spor av HCG i kroppen din!! Tvi-tvi:-)
Sonata08 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 11. mai 2008 Takk for støttende ord. I dag kom TR med full tyngde:( Skikkelig vondt. Det rare var at forrige TR hadde jeg absolutt ingen smerter. Er nå sikker på at jeg hadde en kjemisk graviditet. Hadde en del symptomer som dabbet av ila. uken, og har aldri opplevd at både CB og billiigstrimmel er positive uten grunn. Neste gang skal jeg prøve å ikke teste før IKM, for har skjønt at kjemisk graviditet ikke er så uvanlig. Kjedelig med falske forhåpninger. Får satse på at kroppen er klar som et egg neste gang !!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå