mams-til-tre Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Jeg skal ha klubb i morgen kveld, og i den anledning så er jeg helt tom for idè til "dessert"... Alle andre pleier å servere is, og det er jeg blitt dritt lei av.. Noen som har noen tips til meg, please??? Ønske MANGE svar ))
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 tilslørte bondepiker Veeeldig populært på sist barseltreff!
Marit82 Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Ja , jeg kan hjelpe.. allefall komme med tips: Sjokoladefondant ! Kjempe godt og enkelt, samt litt style. Får kjøpt ferdige pakker, fra Gautes. After Eight Cheescake. Sinnsyk god, og kjempe enkel. Tiramisu . Veldig godt , men krever en god cognac Så kan du jo sjekke på : www.detsoteliv.no
mammaen til Luca Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Hva med grønnsaker og dip? Det ble jeg servert på sist klubbkveld jeg var på, og det er enkelt og godt, og sosialt. Ellers er hjemmelaget fruktsalat med krem til også godt.
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Oreokake...?? Er bare helt syyykt godt.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Sunt og slankende forlsag, som i tillegg smaker nydelig: Jordbær med vanlijekesam, eller fruktsalat med vaniljekesam. Vaniljekesam er kun kesam (som er veldig mager) tilsatt vaniljestang. Søtt, sunt og godt!
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 En fruktsalat med vaniljesaus til. Det er lettvint, sunt og knall godt:)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 Eller ostekake (finnes en med hvit sjokolade som er helt fantastisk). Hva er oreokake, forresten? Hørtes spennende ut.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #10 Skrevet 6. mai 2008 Godt tips å bytte ut vaniljesausen med vaniljekesam. Enda sunnere. Vaniljesaus er det jo en del sukker i, og vanlikekesam smaker ikke mindre søtt.
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 6. mai 2008 #11 Skrevet 6. mai 2008 Dette er oreokake: http://ingvildtelle.blogg.no/1178746182_oreokake.html Denne oppskriften bruker jeg. Beste kaka jeg vet iallefall.
betty74 Skrevet 6. mai 2008 #12 Skrevet 6. mai 2008 En stemme til for sjokoladefondant!!! Med vaniljeis er det kjempegodt!
mams-til-tre Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 6. mai 2008 mange bra tips... Den Oreokaka skal jeg jammen meg prøve meg på en dag, men tror ikke jeg får tid til det i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå