Gjest Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Er så lei meg om dagen jeg Har skrevet en tråd tidligere om smerter i magen, og ja de er der fortsatt... Jeg kan ikke gjøre noen ting, ikke gå tur, ikke rydde hjemme, ikke handle, og jeg må kjøres til døra på jobb. Nydelig vær ute, jeg er ikke kvalm lenger, men nei... jeg kan ikke gå De finner visst ikke ut av dette, lurer selv på om jeg skal be om en innvendig UL, om det har noe for seg. men jeg vet jammen ikke... Legen sa jeg skulle ta store mengder paracet, men hallo... har jo ikke lyst til det heller. Måtte gå 50 meter til bilen min i sta, og måtte kjøre innpå et par paracet for å klare turen. Blir snart smågal
AO3 Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Huff, så ille! Vet ikke hva jeg skal si, jeg. Håper de klarer å finne ut hva det er...
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Huffda...det høres ikke ålreit ut.....jeg kan forstå det litt, for jeg har bekkenløsning som gjør meg litt "invalid"....men ikke på langt nær så ille som deg da. Det må jo være noe de kan gjøre eller?? Må jo være ganske stusselig å ha det sånn i lang tid....får jo ikke nyte svangerskapet noe særlig da....trist å høre at du har det sånn....men stå på, og si at legen eller noen bare må finne ut av det....for du kan jo ikke gå sånn i evig lang tid eller?? Ønsker deg masse lykke til og håper det blir bedre snart
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Takk for koselige svar for å fylle litt mer ut så ligner det på veldig sterke menssmerter helt nederst på høyre side. de kommer med en gang jeg går, eller står og øker i styrke. har tilbragt en del tid jamrende i fosterstilling i det siste derfor jeg lurer litt på om jeg skal foreslå innvendig UL. Kanskje se på eggstokk/eggleder på høyre side og rundt der? jeg vet ikke, men jeg føler meg en smule mer løsningsorientert enn legen i hvert fall :@ skal vel ikke være sånn...
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Har de vurdert om det kan være noe med bekkenet ditt, eller noe med isjias-nerven?? Det høres nesten litt muskulært ut syns jeg....jeg kan også få slike låsninger i siden, føles som om noen stikker meg med en kniv og jeg klarer da verken å stå eller gå eller sitte....kanskje en kiropraktor burde se på deg??
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 jeg går ukentlig til kiropraktor... Hadde bekkenlåsning en stund, men det har hun fikset på så nå er det utrolig mye bedre! Jeg hadde også sånne knivstikk-lingnende smerter før jeg begynte å gå til henne. Nedover hele låret, var ganske kjipt. Men det er ikke samme type smerte som det jeg kjenner nå. Det jeg sliter med nå er uten tvil sterke menssmerter... et annet spørsmål, hvor kommer egentlig menssmerter fra? når man har mensen liksom? er det eggstokker, livmor...? synes ikke det er noe særlig å ha menslignende smerter av denne type når jeg er gravid. Når jeg beskrev smerten til legen min sendte han meg umiddelbart til ahus også var litt redd en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå