Gå til innhold

Ang kveldsstell til de aller minste...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er bare snart 3 uker gammel...Men jeg styrer litt med dette kveldstellet....

Jeg ammer han for det første hver 2 time på dagtid og på kvelden trenger han ofte pupp..syns ikke jeg gjør annet noen kvelder...Men så er det denne tiden da...

Har så lyst til å få inn en rutine på når vi legger oss...for hvis han plutselig sovner på kvelden i8-9 tiden så venter jeg ofte til han våkner å det er så kjedelig hvis vi er veldig trøtte og har lyst til å legge oss og han da som regel ikke våkner før i 12 tiden eller noe...Vekker dere barna deres til en tid for å ta kveldsstell på de og amme dem så dere legger dere sammen?

Også er han jo så liten enda at jeg gir han bare pupp helt til han slokner og jeg kan legge han i senga,ofte må jeg gi han begge puppene + en attpåtar,det er vel ikke for mye tror dere?For han sovner jo ikke av seg selv lissom...eller vugger dere dem i søvn for så å legge dem i senga?

Men er vel kanskje litt tidlig å få til en rutine el hva?

Ble langt og rotete det her men håper noen bare kan fortelle hvordan kveldene deres ser ut med en liten en?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg syns det er litt tidli med rutiner når de bare er 3 uker..

emilie sov i stua fram til vi skulle legge oss for kvelden, helt til hun var ca 3 mnd. da begynte vi forsiktig med rutiner..

jeg har aldri vekt emilie før eller midt på natta for å gi henne pupp. hun våknet selv når hun var sulten/tørst.

emilie trengte som regel bare en pupp og det var nok for henne.. men det er jo veldig opp og ned på babyene da =)

dette er hvertfall sånn vi har gjort det =)

Skrevet

Takk for svar:)Ja vet det er tidlig men måtte jo bare høre hvordan andre gjør det...om det er feil om jeg vekker han for å gi pupp osv. Han sover i stua her også til vi legger oss:)

Skrevet

jeg syns ikke det er feil det andre gjør, vi gjør det bare på forskjellige måter =)

min mening er at jeg syns ikke det er nødvendig å vekke en baby når den sover fordi den våkner selv når h*n er sulten/tørst =)

det er ganske merkelig men du merker når babyen din er klar for kveldsrutiner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...