Patetica fåkksi Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Det går ikke å sende deg PM.. lurte på om du veit noe om 17 mai? Ikke fordi jeg har spesielt dilla på det arrangementet jeg har sett her før, men skulle gjerne møtt noen nordmenn!
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 så rart at det ikke går ann jeg har ingen peiling på 17 mai her, har aldri feiret det her. jeg kjenner ingen andre nordmenn her heller. jeg går i en lekegruppe med flest engelske mødre. det hadde hvert koselig å treffe andre nordmenn ja
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 jeg bor i los boliches, veldig nær los pacos alora har vi bare kjørt forbi på vei opp til el chorro innsjøene.ser koselig ut, men litt isolert kanskje, masse natur for ungene hvertfall, og sikkert mye bedre nå med bedre vei
Patetica fåkksi Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2008 Jeg er definitivt åpen for kontakt med nordmenn! Får du sendt meg PM da?
Patetica fåkksi Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. mai 2008 Samboern min er også engelsk forresten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå