Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 typen min har holdt ting skjult for meg. enda da jeg sporte han face to face så sa han nei han hadde ikke ligget med henne.. men så fikk jeg det ut av han til slutt, for jeg visste det jo.. han sa det hadde skjedd en gang før det ble noe som helst mellom oss.. men hvorfor lyge til meg da..? denne jenta er da ikke noe pen i det hele tatt, og gutten kaller henne for grinchen og sier masse stygt om henne hele tiden. han sa til meg at han ikke vill jeg skulle vite det pga at hun ikke er noe pen og han skjemmes over å ha ligget med henne, skal jeg tro på det? jeg tenker at når han først har nektet på noe som var sannt og har holdt noe skjult for meg så kan han jo gjøre det igjen.. jeg blir så usikker på alt. vi skal flytte sammen veldig snart, men jeg er redd jeg skal finne ut at han har holdt mer skjult for meg.. takler det bare ikke.. men samtidig vil jeg jo være sammen med han for jeg elsker han jo. eksen min, han jeg har barn sammen med, han holdt å ting skjult for meg og løyg. å så var han utro da jeg var gravid med 3 forskjellige kvinner. og jeg tenker hele tiden på at dette kan jo skje igjen med min nye kjæreste. jeg prøver jo å slutte å ha disse tankene men er så redd for å bli såret igjen. menn som allerede har skjult ting har jo tendenser til å gjøre det om igjen.. er det noen som har noen råd til meg? huff! jeg er litt paranoid også pga eksen min..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå