Gå til innhold

Bryllupsnærver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kjenner man dem?

Er de difuse - eller forstår man med en gang "tegnene"?

Nå har jeg lett og lett etter kjole, bestiller men avbestiller igjen fordi jeg ikke finner den riktige.

Samtidig tenker jeg endel på ekser..ville ikke vært sammen med noen av dem i dag , men likevel...?

Jeg har vært gift før med en mann som elsket meg som den jeg var uforbeholdent. Likevel visnet kjærligheten i likgyldighet...

Nå gifter jeg meg med en som stiller krav - hver dag. Det er dager med himmel..og kull sort kjeller. Slettes ikke likgyldig, i blandt fantastisk..men også slitsomt...

Vi har nå fått tre barn på rekke og rad.

jeg har ventet på frieriet i flere år - nå som det kom - skjelver hjertet mitt...

Orker jeg å veie ordene mine for han i all evihet? ..

Vi har så mye BRA sammen - men innimellom tenker jeg at jeg skulle øsnke at han elsket meg som den jeg er - ikke som den jeg burde være i hans øyne..

Er disse tankene bryllups nærver?

Er det ingen av dere som innimellom all planlegging og styr tenker noen litt mer mørke tanker?

I dag får jeg være anonym...bare et lite hjertesukk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm... jeg syns du skal prate med din tilkommende om dette... om forholdet deres er sterkt nok så tåler han det.

Må du veie ordene dine? Det syns jeg ikke er bra, for da betyr det at du oppfører deg anderledes enn det som er naturlig for deg.

Jeg mener det skal være mørke dager i et forhold, men det skal være flere solskinnsdager enn regndager.

Dere har uansett tre barn sammen, noe som veier for at du skal drite i dine tanker om x'ene... det er bare tåpelig. Kjolen er vanskelig å bestille, men det kan være som du sier at du ikke har funnet den rette kjolen.

Asj... vet ikke om dette er noe svar, men dere har jo inngått en mye større forpliktelse når dere fikk barn da...

Skrevet

enig med junimams...hvis de mørke dagene overskygger de gode...så bør man kanskje tenke over forholdet!

Men ALLE har dårlige dager, bare det ikke er slik det er til vanlig.

At man noen ganger tenker på exene er jo ganske vanlig, men det er ALLTID en grunn til at det ble slutt, husk på det:)

Lykke til!

Skrevet

Hei igjen.

takk for svar .-)

Ting følse mye bedre i dag - var nok litt lei da jeg skrev sist..

Vi har flest gode dager..bare for å si det slik.

Når jeg tenker på ekser - er det bare tanker, ikke ønsker om å bli sammen med noen av dem.

Bar sånn at jeg sammenlikner..

Min forlovede og far til barna har noen helt vidundelige sider - oftest.

men jeg føler at han kritiserer meg endel.

Slev kan jeg ikke komentere hans opptreden i det hele tatt, han er hybersensitiv for kritikk uansett hvordan jeg legger det fram.

Tror "problemet" ligger i at vi begge er storesøsken og på mange måter like, men med totalt ulik bakgrunn.

Han har fått anerkjennelse og støtte til langt opp over ørene, mens jeg bare fikk kritikk og lite nærhet som barn.

For meg handler et godt liv om harmoni - fred.. mens i vårt samliv er

det mye kos, men også krangel..

Når alt kommer til alt bør man vel se realistisk på det, ingen er perfekte.

At det ikke er likgyldighet mellom oss - skaper jo også en spenning og gnist. Både i sjel og kropp..

Takk for at dere brydde dere - selv om jeg altså skrev fra en sort dag .. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...