*Minnie Mus* Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 I dag skulle vi ha seibiff til middag, noe jeg elsker, sambo ikke er veldig glad i og ungene er veldig lett påvirkelig for å si det sånn. Kan elske det en dag og hate det en annen gang.. Setter det på bordet og sambo grynter; æsj DET der spiser ikke jeg! Får heller gå sulten og stakkars meg osv.... Ødela jo mesteparten av middagen da, ungene måtte overtales til å spise en liten porsjon og flinke som de var fikk de i seg litt i alle fall. Men største babyen min på 27 satt bare å kikket misfornøyd ut i lufta! For det var ikke pizza eller taco til middag i dag!
☆Anonymia☆ Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 å herreguuuuuuud...en sånn mann hadde jeg klikka på....
Trollemor og snuppa! Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Hadde mannen min gjort noe sånt hadde jeg sluttet å lage mat til han!! Man må vel stå frem som et litt godt eksempel foran ungene sine?
Gjest dagdrømmer Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Mannen her også er ganske kresen. Heldigvis har han vett til å holde det for seg selv når vi spiser sammen. Ganske viktig, spør du meg. Vil jo ikke lære ungene at det er greit å si sånt heller! Så får man heller forsyne seg svært beskjedent;)
*Minnie Mus* Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2008 hender jeg gjør det og, men da spiser han kebab eller hamburgere i steden... noe som ikke er så heldig når han er ganske stor fra før av he he
*Minnie Mus* Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. mai 2008 går jo an å ta en potet eller noe i alle fall... eller holde kjeft....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå