Gå til innhold

Noen dager symptomer, andre dager ikke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 7+7 i dag. Noen dager føler jeg meg meg nesten fyllesyk,og har null energi, men i dag er jeg i knallform. Orket til og med og trene i dag:-) Men blir jo litt bekymret for at noe er galt nå da. Hehe.. Er jeg kvalm etc så vet jeg hvertfall at det skjer noe der inne. Klager uansett vettu.

Flere som en dag er i skikkelig dårlig form, og dagen etter i knallform!!!??

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke skikkelig dårlig form, men har dager med masse symptomer, andre dager ingenting. Jeg føler det samme som deg, tenker æsj hvis jeg er kvalm og sånn, men hvis jeg ikke merker noe til graviditeten blir jeg bekymret. Er jeg virkelig gravid liksom? :) Blir godt når vi begynner å få mage og kjenne spark, da kan vi slappe av:)

Skrevet

Glemte å si hvor langt jeg er på vei. Egentlig vet jeg det heller ikke, hehe. Er mellom 8 og 12 uker et sted.

Skrevet

Hehe.. oki. Bra det er flere som meg.Får jo bare tenke positivt da. Går jo sikkert bra, men allikevell.. Er ikke så lett. Tiden går sååååå sakte da.. hehe

Skrevet

hehe. 7+7 skulle kanskje vært 8 ja:) Tiden går sakte syns jeg også, spesielt disse første ukene når man har lyst å fortelle til hele verden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...