Gjest Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Jeg er 7+7 i dag. Noen dager føler jeg meg meg nesten fyllesyk,og har null energi, men i dag er jeg i knallform. Orket til og med og trene i dag:-) Men blir jo litt bekymret for at noe er galt nå da. Hehe.. Er jeg kvalm etc så vet jeg hvertfall at det skjer noe der inne. Klager uansett vettu. Flere som en dag er i skikkelig dårlig form, og dagen etter i knallform!!!?? Klem
radio Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Ikke skikkelig dårlig form, men har dager med masse symptomer, andre dager ingenting. Jeg føler det samme som deg, tenker æsj hvis jeg er kvalm og sånn, men hvis jeg ikke merker noe til graviditeten blir jeg bekymret. Er jeg virkelig gravid liksom? Blir godt når vi begynner å få mage og kjenne spark, da kan vi slappe av:)
radio Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Glemte å si hvor langt jeg er på vei. Egentlig vet jeg det heller ikke, hehe. Er mellom 8 og 12 uker et sted.
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Hehe.. oki. Bra det er flere som meg.Får jo bare tenke positivt da. Går jo sikkert bra, men allikevell.. Er ikke så lett. Tiden går sååååå sakte da.. hehe
radio Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 hehe. 7+7 skulle kanskje vært 8 ja:) Tiden går sakte syns jeg også, spesielt disse første ukene når man har lyst å fortelle til hele verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå