Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Ah!! Alt er så mye lettere om sommeren - Mindre klær på ungene, spesielt deilig med tanke på til og fra barnehagen - Tørke klær UTE !! - Lyst til seeent på kveld - herlig! - Penger! Snart feriepenger og skattepenger, OG barnehagefri måned, OG mindre strømregninger. Hehe - Sommerferie fra jobben, og ferietur med barna, gleeeder meg! - Jordbær med sukker og fløte!! - Royal Trippel er tilbake i butikkene - yndlingsisen min!! SOMMEREN ER BARE HERLIG!
Tweak Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Åh, kjenner følelsen! Jeg gleder meg til å grille i hagen -lage til vannsprederen så ungene kan løpe gjennom og hvine av fryd -LUKTEN etter en regnskyll som tok slutt like raskt som den begynte -lyst ute, så jeg har mindre søvnbehov: Deilig å ikke være trøtt hele tiden! -Gå i sandaler :-) -Varme late sommerdager, der jeg skal kose meg i hagen (og mane fram de grønne fingrene, jeg vet at de er der!) -Plukke blåbær, og spise mens jeg plukker, he he. Deilig at det nærmer seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå