Gå til innhold

Hva er det dummeste dere noen gang har sagt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ha det litt gøy her nå jeg:)

Det dummeste jeg selv har sagt skjedde for noen år siden. Samboeren min skulle sende sms til en kamerat, men han hadde ikke nummeret hans. - Kan du ikke RINGE han og spørre da sa jeg.

Gjett om jeg har fått høre den opp gjennom årene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker dere alltid før dere snakker dere eller?

Skrevet

" Det er bedre med 6 enn 7" på ungdomsskolen, dumt sagt i en tid der alt var koffert. ha ha.,

Skrevet

vi venta på bussen som skulle komme klokka 12....

meg:

når går 12 bussen ?

det jeg mente da var om den gikk 12 eller fem over..haha..

Skrevet

Haha! Var ikke mange her som ville være med på denne nei:)

Jeg har to uttalelser som jeg er lite stolt av. Ene var en kveld vi satt på terassen til en venninne. Plutselig ser jeg noe som lyser så fint på himmelen bak skyene. "Se så fin månen er i dag" sier jeg og forstår ikke helt hvorfor de andre ler. Det var ikke månen i det hele tatt men en lys stolpe som alle vet at står på toppen av akkurat det fjllet vi hadde utsikt mot.

Andre var da vi var på et fly og jeg så ut vinduet og sa "se så nærmt vi flyr det andre flyet der" mens det jeg så på var vingen på vårt eget fly.

Begge disse to kommer det nok å gå mange år før de som var tilstede lar meg glemme:)

Skrevet

hehe, jeg husker en gang vi skulle finne telefonnummeret til en gutt. Vi bladde opp i katalogen og fant det. "Da kan vi bare ringe å spør", kommer det fra meg...

Skrevet

En gang i mine yngre dager..hehe...så hadde eg problemer med en strømrekning....Klarte da og si til noen venner " tenk om eg må sitte i mørke å se på tv da!!!"

en annen gang spurte eg en venninne hvilken fisk det var i makrell i tomat.....*kremt*

Eg har og foreslått at eg skulle drukne gullfisken min....

Alle gangene har eg vært edru og grav alvorlig.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...