lovise78 Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Noen som vet om dyktige gynekologer i Oslo, der man ikke trenger henvisning fra lege??
Niam Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Heisan! På Byporten legesenter har de gynekolog. Det er litt forskjellig hvem som er der (legesenteret har leger som også jobber på f.eks Rikshospitalet osv, så derfor er det ikke fast hvem som er der slik jeg har skjønt det). Jeg har vært hos en veldig hyggelig kvinnelig gynekolog som heter Meidell til etternavn tror jeg. Hun jobber også på Riskhospitalet, samt på et annet legesenter. Dyktig dame som tar seg tid til pasienten og alle spørsmål man måtte ha Dette er et privat legesenter, så du trenger ikke henvisning og man får raskt time. De har innvendig UL der også, så man trenger ikke henvisning videre til Ullevål om man har behov for det. Jeg betalte 900 kr for time med gynekolog og UL. Håper du finner en gynekolog du blir fornøyd med
Giinaღ Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Jeg var i går hos en veldig behagelig mann: Trygve et-eller-annet. Han holder til på Oslo City, og er der kun på tirsdager. Tok seg gooood tid og lyttet godt. Ble veldig glad i han, jeg.. hehe...
Giinaღ Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Glemte å skrive prisen: Vanlig time med UL (1050,-). Da tok jeg ikke flere prøver enn det. Vet blodprøver koster 150,- og TROR vanlig underlivsprøver er gratis om du skal ta det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå