Gå til innhold

Her er et eksempel på n Uv drakt..... "samme som krangle"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krangler vi om det? Synes ikke de ser noe ubehagelige ut, jeg... De er jo ikke helt ettersittende de fleste av dem... Og tørker fort gjør de også... :o)

Skrevet

Under swimwear...til baby, drakt med gule knapper.

Skrevet

Nei, men hadde jo ikke gått med det selv, he he. Sikkert lurt når solen er på det høyeste, men Gud som ungene koser seg når de kan løpe fri uten noe som helst også;-)

Skrevet

Folk må da få gjøre hva de vil,om de vil kjøpe en slik drakt til barna sine er ikke det noe jeg legger meg opp i!

Personlig smører jeg barna her med solkrem, og syntes det funker helt fint.

Syntes det er fint at de får litt farge på kroppen;))

Skrevet

Er vel bare å kjøpe en sånn vel? Fatter ikke at dere lever dere sånn inn det som blir skrevet her inne...

Jeg smører med faktor 30 +. Det holder for oss.

Skrevet

Jeg har vært i syden med mini 2 ganger allerede .. Han er 2.5 år nå.. Og jeghar aldri brukt noe type uv drakt.. For oss så går det like greit uten.. Bare smører han med solkrem når vi skal være ute midt på dagen.. Han har enda til gode og være solbrent..

Han har vel arvet huden til mannen og meg som egentlig ikke blir så veldig fort brent..

Har ikke lest noen av diskusjoenen.., men skjønner ikke i grunn at det er noe og diskutere.. Man gjør vel det man synes er best for barnet.., har barnet veldig sart hud så er det kanskje det rette??

Skrevet

Kjøp i vei...her bruker vi fortsatt solkrem. Ser heller ikke at det er noe å krangle om? Virker som det er uvdrakt-"tilhengerne" som vil krangle :P

Skrevet

Personlig har jeg ikke vært her inne på dagesvis, og ikke fått med meg at det har vært en krangel om temaet. Hadde jeg visst det, hadde jeg aldri brydd meg med å skrive noe. Utrolig dumt tema å krangle om- man gjør da som man vil. Jeg fikk ikke engang med meg at det var UV-filter i drakten før jeg skulle betale...jeg bare likte den og bleiebuksa:-) Har friskt i minne da storebror var liten og naken og bæsjet på stranden...*grøsser* 4 ganger rett etter hverandre....

Skrevet

Jeg er ihverfall ikke noen "tilhenger", men noen på krangle gjør altså narr av disse draktene og jeg klarer ikke å skjønne hvorfor. Siden det virket som om de ikke helt visste hva dette var ville jeg legge ut en link slik at de i det minste visste hva de gjorde narr av.

Om man bruker uv drakt, smører med solkrem eller holder seg i skyggen er for meg helt likgyldig.Siden folk gjør som dem vil. Men får nesten lyst til å kjøpe en slik på TROSS!

Skrevet

Det har da ikke vært noen krangel heller. Men noen gjorde narr av dette og jeg skjønt ikke hvorfor. Og da vedkommende ikke en gang visste hva det var la jeg ut en link slik at de kunne se hva det var de gjorde narr av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...