Cat.68 Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 http://www.alexandme.com/Sun_Busters_UV_One_Piece_Swim_Suit_p/swi-sb-sbp811g.htm Synes ikke det ser hverken ubehagelig ut eller noe ungene trenger å skamme seg i ,eller får vridd virkelighetsoppfatning av.
♥Prinzessin♥ Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Kom inn nå, vet ikke hva som skjedde isted. Hadde faktisk aldri hørt om en sånn drakt før, men det var jo smarte greier! :-)
Cat.68 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2008 Ja jeg kan ikke skjønne hva dette er å gjøre narr av. Synes det virker helt greit jeg. Kanskje jeg til og med skaffer en til snuppa mi til sommerferien,
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Jeg skal ikke gjøre narr. Men litt av det deilige med å være i syden feks, er jo nettopp det å slippe så mye klær. Og denne er neppe deilig å ha på når den er våt, og det i tillegg er 35 grader. Datteren min skal få slippe iallefall, her i gården holder det med sunblock.
Cat.68 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. mai 2008 Blir det noe spesielt med de da fordi om de bruker en uv drakt? Nå vet jo ikke jeg med dere, Men på offentlige strender lar ikke jeg jenta mi springe rundt naken. Hun har på seg badedrakt. Og en uv drakt blir jo det samme, bare at den beskytter mot sola på samme måte som solkrem gjør. Stoffet disse er sydd i gjør a de faktisk torker dobbelt så fort som en badedrak gjør. Så ser fortsatt ikke problemet. Jeg har lenge tenkt å skaffe en slik det har bare ikke blitt av. Men i år kanskje.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 Huff, jeg synes det er stusselig jeg altså. At man ikke skal få løpe naken, eller ihvertfall nesten, rundt på stranda engang:(
Cat.68 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. mai 2008 Det er stusslig og ikke minst synd, men slik samfunnet har utvikklet seg eksponerer jeg ikke jenta mi naken på offentlig strand.Men det er en helt annen debatt.
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #11 Skrevet 6. mai 2008 Vel, det gjør ikke jeg heller. Hun bruker bikinitruse.
Cat.68 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 6. mai 2008 Hva spiller det da for rolle om bikinitrusen er uv beskyttet eller at man bruker top som er uv beskyttt isteden for t-shirt som jeg ser mange bruker under de sterkste soltimene. Eller en badedrakt som er uv beskyttet. Eller man smører med solkrem osv . Hva har det å si?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå