2exu-guttjanuar2010 Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 legen min vil sende meg videre til sykehuset for innvendig ul. Er det noen andre her som har noen erfaringer de vil dele? jeg har lest en del rundt her inne om PCOS, men det er noe annet å høre det fra noen som har det.
Valentines Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Heisann! Jeg har PCO - eneste symptomet mitt er veeeeeldig sjelden eggløsning. Men til tross for dette har jeg fått 2 herlige barn. Førstemann kom naturlig, mens nr to kom etter to runder med hormonkurer. Så ikke ta sorgene på forskudd! Jeg vet om flere med pcos som har klart å bli gravide både med og uten hjelp Lykke til!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 jeg har lagt ut infor om dette på hjemme siden min:) www.grysom.piczo.com
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Hei! Jeg har pcos. Har en datter på 1 år. Gikk på hormoner og sånt, men det gikk jo fint! Er jo et forum her inne som heter pcos, veldig mange bra folk som kan svare på spørsmål der
BabyTanker Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Er det det PCOS betyr ja.. Hm.. Kanskje det er det jeg har også? Prøvd i et år nå, ikke no resultat.. Men har vært gravid 2 ganger før. Så det ER jo mulig for meg å bli det. Har da en sønn, så må ha hatt 1 eggløsning i mitt liv i hvertfall!! Gikk uten prevensjon i nesten 2 år før jeg ble gravid første gang.. Sjekke ut det her etter ferieturene i sommer. orker ikke no styr før sommer'n nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå