En snupp - og en knert i magen Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Ikke mye, bare litt blankt som blir gult når det stivner. Det blir ikke vått i bh'en eller noe. Jeg vet jo at dette er ganske normalt, men når det lekker allerede nå (j30+4 i dag), vil ikke den første livsviktige næringen forsvinne før fødselen da? Og kan det vøre tegn på at hun kommer før? Matfatet er jo tydeligvis på vei til å bli klart...
M*A*S*H* Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Noen lekker hele svangerskapet:-) Slapp av - produksjonen av råmelk starter ikke på ordentlig før ungen kommer. Dette er ikke et tegn på tidligere fødsel - de fleste unger kommer når de er rundt 40 uker uansett;-)
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Forrige gang jeg gikk gravid, begynte jeg å lekke allerede rundt uke 20. Det økte på hele veien. På nettene var det så ille at jeg våkna kliss blaut. Denne gangen der i mot, lekker jeg ikke i det hele tatt... Det har ikke noe å si for matmengden om du begynner å lekke tidlig eller sent.
En snupp - og en knert i magen Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2008 Takk for svar Det kommer i alle fall noe, det er jo positivt!
AccidentalMum Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Har samme termin som deg jeg, og lekker også litt. Kanskje litt mer enn deg også kan det høres ut som. Jeg har bestilt ammeinnlegg fordi det noen ganger synes på utsiden av toppen jeg har på og det er ikke så digg..
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Er i uke 30 nå, og har vært "lekk" siden uke 22!!! Lekker mye enkelte dager, og har gått med ammeinnlegg en god stund. Syntes det var litt tidlig å lekke, men er jo glad for at kroppen fungerer også! Spurt flere gravide jeg kjenner. Er visst veldig forskjellig dette. Noen lekker ikke i det hele tatt, mens andre er som meg:-)
*En rosa og en blå* Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 Jeg begynte allerede i 20. uke, så jeg har lekt i nesten 10 uker allerede. Har økt på den siste uken, så nå har jeg måttet ty til ammeinnlegg. Tidligere har det holdt med et sammenbrettet dopapir for å ikke ødelegge bh'ene. I det siste har jeg også måttet begynne å sove med singlet m/innlegg for å ikke ødelegge dynetrekk og laken. En dag sov jeg bare med en hvit singlet u/innlegg, og da fikk jeg flekker på singleten. Vasket denne i går, men de gule flekkene vil ikke gå bort - selv om jeg hadde flekkfjerner på de! Så det sitter ganske godt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå