Lukkelukken og bebibror Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Nå i det siste har det jo vært veldig varmt... Så har vi sittet på verandaen hvor det blir opptil 25-30 varmegrader. Så her om dagen var det 26 grader, ikke et vindpust, og lillemann satt i vogna si. Han er fire mnd Så tok vi av han genseren og tok på han t-skjorte og tynn bukse. Så sa jeg dette til mamma Men hun mente det var for lite? Hun pakker han inn i fleeze og tepper der ute. Så selvfølgelig er det lite i forhold. Han hadde t-skjorte, tynn bukse, et lite bomullpledd over seg, satt i svart vogn med lammeskinn i. Men var det for lite mener dere?
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 I 25 grader og vindstille?? Hørtes jo nesten mye ut...
Lukkelukken og bebibror Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2008 Ja, jeg syntes egentlig det, men ville ikke kle av han så veldig mye heller! =/
Labambie Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Ute i dag hadde vi på body,strømpis og tynn sommerkjole.. Pluss ei søt kyse på hodet.. 3,5 mnd! Holdt masse.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Syns ikke det hørtes lite ut ihvertfal! Gutten vår er veeldig varmblodig, så idag når han lå i vognen mens vi ordnet i hagen, å solen sto på som baare det (jeg gikk i bikinitopp og shorts så var veldig varmt!) Da hadde han på seg strømpebukse og body + en tynn vårjakke hvor glidelåsen var åpen, å en kjeempe tynn lue.. Turte ikke å ha på mindre, men skulle vell egentlig tatt av han en del, siden han var ganske varm. (sto i skyggen da såklart.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå