Gå til innhold

Fatter ikke at de går ann!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

sett på 2.tri noen??

Tråd for den som vil ha det hyggelig.

Tråd for den som vil barnet sitt godt

Tråd for den som vil ha fred....ÅÅÅ jeg spyr!!!

Er faen meg helt utrolig at det går ann å være så trange!! Glad jeg har kommet meg derifra.

Konkurranse omtrent om hvem som får flest tilhengere på hvem sin tråd, ja jeg er enig med deg og deg og deg!!! Er det mulig??

Og trivelig vil de ha det, men de klarer bare å gjøre det mer utrivelig!!

Nei fy flate.... skal laver å sniktitte innpå der noe mer skjønner jeg, blir jo bare provosert av mange av drittunge faktene der inne!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og saaaakte men sikkert kommer ALLE inn på 3. tri for å plage deg enda mer:D

Skrevet

Og joda, takk for oppmuntrende ord til en ellers så hissig hverdag!!!

Skrevet

jeg tiløhører 2. trimester hehe..men akkkurat disse trådene er uinteresante da..

er veldig variabelt der inne hvordan stemninga er..fra å være veldig koselig til å være uhøffelig til å være koselig igjenn..sikkert mye med hvem som kommer og går der inne.

jeg har enda 4 uker igjenn da..

Skrevet

Tydeligvis ikke så mange som skjønner ironi lenger....

Skrevet

Jeg er lei av at folk som følger rådene fra matportalen kalles hysteriske mens de som skryter av at de tar en sigg og en glass vin i ny og ne liksom er så kule. Jeg kjenner ei som drakk myye alkohol fordi hun ikke visste at hun var gravid de første tre månedene og fortsatte med et glass vin innimellom etter at hun fant det ut. Ei anna røyka kanskje 10 røyk om dagen i hele svangerskapet og ungen vokste ikke de siste to månedene. Da lurte hun på hvorfor. Hvorfor ikke bare skjerpe seg i de ni månedene, så kan de slappe mer av! Jeg hadde dødd om jeg hadde skada ungen min pga noe sånt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...