Gå til innhold

Noen flere med El rundt 17 mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi virkelig gått inn for å prøve, så dette blir vår 1 .pp. Kjempespennende. Også har jeg el rundt 17 mai. Hvor ofte har dere sex rundt el? Litt usikker på om vi skal ha det hver dag eller annenhver dag. Lykke til til dere andre! Satser på at det går denne gangen også!!!! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!dette er og våres første pp:) vi har og EL 17mai!!så spennende...men vi tør ikke håpe på noe.leste en plass at man helst skal ha sex annenhver dag da spermen får samlet seg opp til å bli større mengde enn hvis man har sex hver dag.så 16mai blir buisy;) hehe...

ønsker meg så inderlig et barn.

jeg er livredd jeg eller samboeren min ikke kan få barn,så ekkel følelese!

er det bare meg som tenker slik? kan jo aldri vite....

Skrevet

Hei jenter

Etter mine beregninger skal jeg ha el 17.mai. Er våres første pp etter våres første barn som er to år gammel. Nå håper jeg bare syklusen er i rute. Hadde litt trøbbel rett etter nyttår med mensen i en måned i strekk pga en syste visstnok. Har vært stabil siden, men man vet jo aldri. Håper på full klaff på første denne gangen også:)

Skrevet

halloen:)eg har ca 19 trur eg:)min 1 pp etter eg fekk mensen etter sa i mars:(så dette blir spennende.. vi satser på å ha sex kver dag i den mest fruktbare perioden,det gjorde vi da eg vart gravid...

lykke til alle sammen:)

Skrevet

Hei! Siden tr var 4 dager forsinket denne gang så tegner jeg med at EL

blir tilsvarende forskjøvet. Da skal det skje 16. mai, så jeg gleder meg til å sette igang igjen, mannen min kommer fra jobb 14. mai så jeg håper virkelig at regnestykket mitt stemmer!! Lykke til!

Skrevet

Tror jeg har el rundt 15 mai hvis den kommer denne mnd etter SA :( Håper håper!!! Har allerede for 2 dager siden begynt med CP. Vil så gjerne at det skal gå allerede denne mnd. Tiden går så seint...... Vell vell vi får se....

Skrevet

Så morsomt at det er flere som har el rundt 17 mai! Da er det bare å stå på, også satser vi på at den sitter denne gangen for oss alle! Er det noen som har lagt noen plan, noe spes dere har tenkt til å gjøre? Jeg krysser fingrene for oss alle! Håper så inderlig at det skal gå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...