Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På fredag for 4 dager siden testet jeg svakt positivt på CB. Har testet kontinuerlig siden og tester egentlig ikke noe særlig sterkere nå :-( Da tenker jeg at enten er det gått til grunne eller så kan jeg ha restehormoner igjen etter MA for 8 uker siden. Har hatt mensen etter MA og testet negativt med billigstrimler for lengst (men de er jo ikke så følsomme som CB). Hadde HCG på 32 for 4 uker siden.

HJELP ! Hva tror dere jenter ? Noen som har erfaring med svake tester i det uendelige, og hvordan gikk det ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen ..? Dytter litt jeg.

Skrevet

Hm..den var litt vrien.. men syns jo å ha hcg i kroppen i 8 uker etter ma var vel lenge, men for all del en er forskjellig. Jeg tror nok du burde gå til legen å ta en blod prøve, kanskje de kan se om hcg stiger! Jeg har jo hørt at en strek er en strek, og noen får jo hcg seinere enn andre..tvi tvi!!

Skrevet

Tja.. En strek er jo en strek sies det. Men her var det jo noen flere faktorer...

Når hadde du IKM?

Skrevet

Hei Sontana.

Det er akkurat som det er jeg som har skrevet innlegget du har skrevet.Jeg har også over flere dager hatt svakt positive cber.Svake men tydelig blå.Etter den første testen var jeg sikker på jeg var gravid.Nåer jeg tok en seinere etter var den litt sterkere men fremdeles svak,men absolutt et kryss.På lørdag viste jeg den på apoteket og hun sa at joda den er jo positiv den........tok med meg en dig test som viste ikke gravid.:-((

Hadde ma i feb,men det er ikke rester det vet jeg.

Så her sitter jeg,tør ikke ta noen ny test før til helgen..men den usikkerheten er utholdelig.

Håper du får et knall blått kryss snart.

klem

Skrevet

Dette høres veldig ut som samme historie. Jeg tør ikke kjøpe digital for syns mange her inne sier den ikke viser gravid før etter CB med vanlig strek er blitt ganske sterk. Må holde håpet oppe ! Tok blodprøve hos legen i går og får vite resultatet i morgen. Vet ikke om jeg blir noe klokere av det, men kanskje jeg skal ta en prøve til og se om det stiger...

Skrevet

Du får informere oss om resultatet da, de kan jo vel også se om du er gravid i samme slengen også:) Krysser fingrene!

Skrevet

Har du fått svar;-))))Håper inderlig at den har steget;-)

Skrevet

Så koselig at du tenker på meg mannaen ! Jeg er mer frustrert enn noensinne. Fikk svar hos legen i dag og HCG var under 3 !!? Prøven var tatt for to dager siden. I morges testet jeg positivt på billigstrimmel og i ettermiddag svakt men tydelig på CB. Må snakke med legen i morgen, for kan ikke forstå at alle disse testene viser strek i en hel uke mens jeg kun har under 3 i HCG. Testene kan vel ikke være så følsomme ? Trodde vi hadde rundt 5 i HCG når vi ikke er gravide. Er litt bekymret for svangerskap utenfor livmoren nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...