Gå til innhold

Dere som har fått visst att dere har åpning...:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når fikk dere vite d, er d lenge siden lixom...? Eller hvis dere har fått visst d i tidligere svangerskap- hvor lenge gikk d fra dere fikk vite d og til fødselen startet?:)

Er 35+4 i dag, og har i 3 dager hatt litt sånn menssmerter og vondt i korsryggen(som når rier starter på en måte)... Var på kontroll tidligere i dag pga lite spark de siste dagene, og jordmor sjekket åpning ,som nå var 2 cm...Vet jeg kan gå leeeenge med åpning, men hvilken erfaring har dere ?:) Har fått ganske sterke kynnere etter att hun sjekket d...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde 2 cm åpning for 2 uker siden... og en 2 uker før d igjen hadde jeg en god cm...så har gått m åpning i 4 uker nå.... så dette tar tid :( sååå lei..

Skrevet

har forresten termin 9 mai om 3 dager.. sist fødte jeg 5 dager før termin... har hatt en del veldig vonde kynnere også som har vært som min forrige fødsel startet, men som har avtatt igjen...

Skrevet

Jeg hadde 2 cm åpning 2 uker før termin, man har vel ofte det hvis proppen har gått, etter tegningsblødning o.l (som er et tegn på at det begynner å åpne seg..). Hadde 1 cm åpning i uke 35. Nå har jeg 12 dager igjen, og tipper på 2 cm...? Ting tar tid her i gården nemlig..

Skrevet

bar dere jm om og kjekke om dere har åpning?

når jeg kom til jm i forrige svangerskap og sa at jeg følte det seiv litt, så kjekket hun ikke åpning, hun ba meg bare legge en klut i trusa, og vist den var våt skulle jeg ringe føden! har jm spurt om dere vil at hun skal kjekke el har dere spurt?

Skrevet

Ok, høres ut som jeg kan ha god tid da;) hehe...:)

mammatilprinsen+32ukerpåvei: Jeg sa ifra att jeg hadde hatt endel menssmerter ,og sånn rie-vondt i korsryggen, så da spurte hun om d var greit att hun sjekket,og d ville jeg gjerne... Hadde nok nesten vært bedre og ikke vite da, for nå går jeg bare å venter på att noe skal skje...;) Selv om d kan ta laaaang tid ennå...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...