♥Mammatil3små♥ Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Når fikk dere vite d, er d lenge siden lixom...? Eller hvis dere har fått visst d i tidligere svangerskap- hvor lenge gikk d fra dere fikk vite d og til fødselen startet? Er 35+4 i dag, og har i 3 dager hatt litt sånn menssmerter og vondt i korsryggen(som når rier starter på en måte)... Var på kontroll tidligere i dag pga lite spark de siste dagene, og jordmor sjekket åpning ,som nå var 2 cm...Vet jeg kan gå leeeenge med åpning, men hvilken erfaring har dere ? Har fått ganske sterke kynnere etter att hun sjekket d...
gladJenta25 Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 jeg hadde 2 cm åpning for 2 uker siden... og en 2 uker før d igjen hadde jeg en god cm...så har gått m åpning i 4 uker nå.... så dette tar tid sååå lei..
gladJenta25 Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 har forresten termin 9 mai om 3 dager.. sist fødte jeg 5 dager før termin... har hatt en del veldig vonde kynnere også som har vært som min forrige fødsel startet, men som har avtatt igjen...
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Jeg hadde 2 cm åpning 2 uker før termin, man har vel ofte det hvis proppen har gått, etter tegningsblødning o.l (som er et tegn på at det begynner å åpne seg..). Hadde 1 cm åpning i uke 35. Nå har jeg 12 dager igjen, og tipper på 2 cm...? Ting tar tid her i gården nemlig..
enik<3M06&L08<3 Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 bar dere jm om og kjekke om dere har åpning? når jeg kom til jm i forrige svangerskap og sa at jeg følte det seiv litt, så kjekket hun ikke åpning, hun ba meg bare legge en klut i trusa, og vist den var våt skulle jeg ringe føden! har jm spurt om dere vil at hun skal kjekke el har dere spurt?
♥Mammatil3små♥ Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2008 Ok, høres ut som jeg kan ha god tid da;) hehe... mammatilprinsen+32ukerpåvei: Jeg sa ifra att jeg hadde hatt endel menssmerter ,og sånn rie-vondt i korsryggen, så da spurte hun om d var greit att hun sjekket,og d ville jeg gjerne... Hadde nok nesten vært bedre og ikke vite da, for nå går jeg bare å venter på att noe skal skje... Selv om d kan ta laaaang tid ennå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå