Gå til innhold

Tips til å skjemme bort seg selv litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gode ideer til ting vi kan gjøre for å stelle litt pent med oss selv i svangerskapet?

Jeg nyter å slenge meg i sofaen med et ukeblad og spise noe godt samtidig. Oppskjært frukt eller sånn kosepose-stratos som er den eneste sjokoladen jeg klarer å spise for tiden. MMMmmmmmmmmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen andre som har noen tips?

Skrevet

kos for meg er;) en tur til frisøren, aaah, deilig. Og så litt shopping på det, heeelt alene. Så slenge meg ned på sofaen, med litt kinatmat, mums mums. Deilig de dagene mannfolket er på fotballtrening, litt alene tid.

Ta frem et fotbad og stelle føttene, eller gjøre ting som får meg til å føle meg fresh:) Savner badekar veldig, når vi skal kjøpe nytt hus, er det på toppen av lista:)

Skrevet

her blir det å fylle badekarret, bruker no urtebad greier, forskjellige typer, men forskjellige virkninger. Fylle badet med te lyset koselig blad og annsiktsmasker, kropspeeling og hårkurer! Deeeilig å komme ut av badet og føle seg fresh og huden ser fin ut:)

Skrevet

For meg var frisør noe av de mest vel anvendte kronene i forrige måned. Følte meg som et nytt menneske etterpå. I tillegg skal jeg ønske meg fotpleie-time til brusdagen min som er om tre uker. Og får jeg det ikke, skal jeg spandere på meg selv. Kunne godt tenkt meg å farge vipper og bryn før sommeren også. Jeg fikk en god-følelse når jeg kjøpte meg ny sommer-mammabukse og en mamma-topp i går også. Jeg bruker som regel alt av penger jeg har til overs på lillesnupp, så innimellom må jeg skjerpe meg å bruke litt på meg selv også. Hvis ikke så er det ikke lenge før jeg forfaller helt og ikke ønsker å se meg selv i speilet. I tillegg er det godt å unne seg en ekstra god krem til huden eller nye make-up produkter.

Skrevet

åååå, jeg kunne tenke meg å få et par timers massasje!!!!!!!! Det hadde vært noe det...

Og etter jeg har vært å voksa meg..(selve voksingen kan jo diskuteres, er jallefall langt i fra å skjemme bort seg selv, mer selvtorturering!!)

men etterpå...da føler jeg meg fresh og skjemt bort..:P

sove leeeeenge...=)

Skrevet

jeg skjemte meg bort for et par uker siden med en kanoooon ekslusiv solarium-time... solariet var så hi-tec, med supervifte, usb, mp3 uttak, radio, og til og med en kvinnelig introduksjonsstemme!!!!!

solariet var også rosa, med masse diamanter på, og jeg følte meg som en queen inni der:P

Skrevet

Mange gode tips her nå :) 2 ting jeg hvertfall skal gjøre er:

1) bestille frisørtime

2) kjøpe en liten balje til fotbad

Gleder meg allerede til å sitte i sola på terrassen og vifte med tærne i et deilig lavendelfotbad :)

Skrevet

Jeg har kjøpt blomster til meg selv i dag:) Har sittet ute å solt meg hele ettermiddagen og nå skal jeg se på frustrerte fruer og spise jordbær:) Også skal jeg legge meg i nyvasket sengetøy - en skikkelig luksus ettermiddag:)

Skrevet

Jeg steller ofte negler, tar hårkur, ansiktsmaske og kroppsskrubb en gang i uken, smører meg med deilig bodylotion hver morgen og kveld, tar litt sol, drar til frisøren, min kjære masserer meg om kveldene, kjøper blader som jeg koser meg med, shopper litt freshe klær osv :)

Har fått hyperemesis så jeg gjør ALT for å føle meg hvertfall litt vel *sukk*

Skrevet

Min luxus er å kunne gå til frisøren annenhver mnd ca og farge håret og kanskje ta en klipp;) Kombinerer dette gjerne med en time hos hudpleier for å fikse bryn o.l. Da føler jeg mer så fresh etterpå;) Har lett for å føle meg litt styggere enn vanlig nå som jeg er gravid pga utslett, kviser o.l.. Men er også stolt nå som mangen har vippa litt fram;) Så i morgen skal jeg til frisøren og bli ny, hehe...

Skrevet

Jeg gjorde noe helt utrolig deilig, og det var å få en time massasje hos en profesjonell. Det var helt utrolig deilig, følte meg som et nytt menneske etterpå!

En sånn balje med lavendelolje i vannet hørtes ikke dumt ut i det hele tatt! Skal være hjemme alene i helgen, så kanskje kan jeg unne meg det.

Skrevet

På jobben min har vi noe så luksus som egen massasje-terapeut, og hun går jeg til en halvtime i uka. Sist uke unnet jeg meg en hel time, og det var helt konge!!! Deilig å komme seg bort fra pc'n littegrann, og sykefraværet har visst gått mye ned blant de ansatte etter at vi fikk det tilbudet - så det er virkelig å anbefale for andre arbeidsgivere... ;-)

Men det blir kanskje litt vanskelig som "skjemme-bort-tips" da, for de som ikke har et sånt tilbud. Men uansett - massasje er digg!! :-)

Skrevet

-Sushi i sofaen mens jeg ser americas next top model, eller noe annet dritt på tv:)

-Ta en liten tur ut med ei venninne eller kjæresten, kjøpe reker, loff og majones og, kose seg i en park i det fine været (syns alltid mat smaker best ute). Evt. engangsgrill for de som ikke liker/tåler reker.

-Kurv med norske jordbær (veeeeeeenter på sesong)

-En lang tur med bikkja i skogen, bare fordi det er deilig nå som våren er her, etterfulgt av et bad i et skogstjern, eller annet vann det går ann å svømme i.

-Legge seg tidlig, dvs. når man er trøtt! Luksus.

Skrevet

jeg har nettopp vært hos frisøren å fixet hår.... det var veldig kos syns jeg. om ikke lenge skal jeg bestille en sånn gravid og glad-time på spa og gravide føtter. fotpleie og massasje for gravide og litt hovne føtter. for meg er det ren luksus og gleder meg.

turer på cafe er også noe jeg setter stor pris på.

hjemme-kos er å sitte ute i sola med noe kaldt å drikke mens mannen lager middag.... luksus fordi det skjer inmari sjelden...hehe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...