MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Jeg har uregelmessig mens men nå er jeg 1uke og 1dag over.. Har ikke tatt test, tør ikke ennå å vil vente.. Men vil dere si noen andre symtomer?? Dt rare med meg er at jeg har "brun" utflod og synes dt er rart.. Litt fastere pupper eller harde el hva jg skal si! hmm.. Koselig hvis noen vil svare eller har opplevd dt samme..
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Synes du skal ta en test da men:) Jeg ble forferdelig trøtt, og ble øm i brystene. Testet samme dag som jeg ventet mensen, og den var positiv. Hvorfor vil du ikke teste enda?
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2008 Redd for hva typen vil si.. han vil vente.. Så derfor tør jg ikke ta test å sjekke.. hehe..
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Like greit å hoppe i det spør du meg- men det er jo ditt valg da:)
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2008 Joda, sant nok.. men føler meg ikke så veldig gravid så tenkte jeg skulle vente til fredag å se om jg har fått mens da:) hvis jeg ikke bare tar den i morgen kanskje da.. vet ikke ennå!
Patetica fåkksi Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Han vil vente med å teste eller vente med barn?
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. mai 2008 vente med barn opp til 1år til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå