Gå til innhold

Brudesalong i Molde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere om den er åpen hele tiden? Er det bare å stikke innom, eller må man bestille time? Hvor lenge er den åpen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen fra Molde som vet?

Skrevet

Har hørt rykter om at man må bestille time der nede, og at hun som eier den blir mildt sagt snurt visst en bare dukker opp for å kikke... Hadde tenkt å dra innom og se etter undertøy til kjolen min der, men frister ikke så veldig etter det jeg hørte om butikken...

Skrevet

Hm, skal en tur til Molde i morgen, og tenkte å stikke innom hvis jeg fikk god tid. Om hun blir sur på meg bryr jeg meg fint lite om, da får hun bare ha de kjolene sine da... :)

Skrevet

Er det jeg sier også, skal det være sånn så er jeg heller kunde et annet sted med mer service. Problemet er bare at utvalget av fine undertøysforretninger er heller dårlig her i by`n... :-)

Skrevet

Her i Kristiansund er det også labert utvalg, fant bare en som var fin. Derfor tenkte jeg å se i Molde i morgen. Hm... Får stikke innom og høre om hun tar imot kunder da, hvis jeg får tid...

Skrevet

Skal til Bergen i slutten på mnd. jeg da, så tenkte å kikke litt der, men nå nærmer det seg bryllupet her, så bør finne noe kjapt. :-) Håper du finner noe fint du også da! :-)

Skrevet

Jeg har fortsatt "god tid" da, tre mnd igjen. Blir litt vanskeligere når vi må rømme byen for å finne kjole ja!

Lykke til du også!

Skrevet

Får sydd kjole jeg da, har en svigerinne som er klesdesigner, så kjolen er straks ferdig og helt perfekt! :-) Verre med undertøyet... Men det går vel i boks tenker jeg. :-) Lykke til med bryllupet da! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...