Gå til innhold

bestillte en sånn babywatcher på e-bay

Anbefalte innlegg

Skrevet

i forrige uke..og betalte den, men den er fremdeles ikke kommet?

skulle sendes fra japan da...men syns d tar så lang tid:P

Noen som vt om posten er treg i d siste?

sambo mangla en pakke også, som ble sendt i midten av april, bursdagsgave fra mora som enda ikke er kommet frem...hmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hey!

Æ vente åsså på min babywatcher fra Hong kong, å teslutt sendte æ mail te selgern! Ho svarte at min babywatcher va sendt å at d tar alt fra 10-12 daga før dn e fræmme :-) Du bor jo ikke helt oppi nord heller da, men æ rægne me å ha pakken torsdag eller fredag, 2 uka etter at æ bestillte pga at d tar jo eviighet opp fra Oslo te Finnmark :-P

Du kan jo søke etter pakken din på posten.no :-)

min e registrert i Oslo, men sia ebay operer me litt høyere kurs enn andre, så blei totalsummen på 201 kr.... da må dn fortolles nåt som å tar tid :-/ ikke at tolla blir mye pænga da:-P

Dn kommer nåkk snart! men skjønne d e længe å vente!

Skrevet

Bestiller masse på ebay. Det tar gjerne 3-4 dager før de sender, av og til lenger. Og så liker selgerne å tjene litt på shipping & handling, sånn at de ofte tar høy pris, men sender med lav prioritet. Selve shippingen tar lett 10 business dager, altså 2 uker. Jeg har fått noe fra ebay etter 6 dager en gang, da var jeg overrasket over hvor kort tid det tok. Kommer nok ! :-)

Skrevet

Jeg bestilte også babywatcher fra ebay. Ble sendt den 29. april og jammen låg den i posten idag :) Veldig raskt syns jeg da jeg har handlet mye på ebay, må regne med å vente opptil 2-4 uker i enkelte tilfeller også.

Håper du snart får din, var gøy å høre hjertelyd som førstegangs :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...