Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Verdens nyydeligste lille gutt, Leon Aleksander kom til verden i mårres, kl 06:52, etter en LANG og forferdelig fødsel! Men, han er så klart verdt det! Han var 3760gr og 51 cm lang! 10 dager før termin
Mamma`n til Frøya ;) Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Hei. Naboen te moderen herre:) Gratulerer så mye...Men stakkar dæ, holdt på læng du da, snakka med mora di etter du ble innlagt i går. Godt at det e overstått no da:-) Æ å vil...Prøvd du nå triks for å få fart på sakerne du eller? Kos dæ med den lille prinsen
Sikkertforgammel Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Gratulerer sååå masse =) Håper mi og kommer 10 dager før termin =) Var det før ul eller menstermin? Er så utålmodig her... Men har enda maaange dager igjen, så må nok vente enda noen uker ja :S Kos dere masse!
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Hei, Gratulerer sÅÅÅ mye!! Vi har (hadde) jo termin samtidig vi to ... ;o) Masse lykke til med lille gutten!! Klemmer fra DollyD
hmmm? Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 åååå, nå ble jeg misunnelig... Du har liksom termin rundt min termin så det kunne jo like gjerne vært meg... *snufs* nå er jeg lei.. men gratulerer så mye med den lille )
Septembermamma Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Gratulerer med din lille Leon!! Har selv en liten gutt som heter Leon (Tenkte egentlig på Aleksader som mellomnavn, men ble ikke) Ønsker deg all hjertens lykke til, og kan av erfaring si at navnet slo godt til;) En skikkelig sjarmør har vi!! Klem
nomiha, lykkelig 3-barnsmor:) Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 Gratulerer så mye! Håper dere koser dere nå, nyt dagene! Du får legge ut historie etterhvert;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå