Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Hvordan funket Miniform på deres baby? 5 min etter intatt dose fikk jenta mi på 10 dager enorme magesmerter og det ble et stort resultat i bleien. Er det på denne måten det skal fungere?
Jewel m/jente får gutt Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Vi begynte med Minifom da jenta vår var noen uker gammel. Hun hadde mye luft som hun ikke fikk opp. Trodde vi. Det viste seg heller at hun ikke likte/tålte at jeg drakk melk. Sluttet og drikke melk og vi fikk en ny jente dagen etter. Så tror ikke det hjalp mye hos oss.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Jeg bruker Minifom på Jonas med stort hell, tror jeg da. Slet med luftsmerter og kunne hyle i en time. Se at han hadde luft i magen. Prøvde å hjelpe han å få det ut, samt prøvde med sukkervann uten hell. Minifom funket (tror jeg) med mindre det var noe de dagene jeg spiste/ikke spiste..... Han er nå 11 uker og har brukt det i 2 uker, bruker ut denne flasken så stopper jeg. Han er jo snart 3 måneder så...
dolly29 Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Ikke for å provosere noen. Men les på helsenytt.no. Vi slutta å bruke det på våres baby etter det...
milli78 Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Vi prøvde et par ganger, men hun ble veldig slimete av det... hostet opp hvitt slim en stund etter inntak.Så vi sluttet!
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Vi prøvde det, men det ga ikke noen effekt. Her var det amme-te og aktiv jobbing for å få opp rap som funket. Masserer også magen, løfter beina/rompa godt for å stimulere til bajsing:)
Sunshine med småtroll:) Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Jeg kjøpte det tidligere i uken og det funket fra start av=D tror jeg.Har sluttet med brus da jeg tror det har en stor faktor og etter der har jeg ikke hørt så mye luft i magen hans så om det er minifom eller at jeg har sluttet som jgør at han er bedre vet jeg ikke. Skal prøve uten minifom i helgen å se om han holder seg slik. Kan ikke si at han fikk mye magesmerter etter han fikk det, men det kan jo være at det var mye luft som blokkerte tarmen hennes så det var litt vondt å få ut alt?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 Jeg vil heller si at det var dette jenta di venta på.det hun trengte var antagelig å bare få ut avføringen.Voksne får og av og til plutselige smerter i magen,så er det rett på toalettet og da er en bedre etterpå. Synes det er feil å "skremme" folk med at det er farlig med miniform og slikt.Tenker en mer på det barnet bare kan få i seg,eller at det og skal hjelpe barnet. Er en redd for dette,kan en jo ikke heller bruke solkrem på barna,det er jo farlig,er jo bedre med svidde barn som i ettertid kan utvikle kreft.........bare et eksempel! jobber i apotek og hører mye Det er slik det kan tas i 7 dager om gangen viss en får effekt av det.det merkes nesten med en gang.Mange bruker det i 2-3 måneder uten spesiell effekt,det er ikke noe lurt pga di stoffene som er i. Men virker det på barnet skal en jo ta hensyn til det. Ellers kan du jo og gi sukkervann når barnet får vondt,det roer ned barnet slik det letter får opp luften Ellers kan en legge barnet på magen en liten stund etter mat. Alt dette hjalp for mine barn,di hadde mye luft i magen di første månedene.
Smellt P. Tjukka Skrevet 6. mai 2008 #10 Skrevet 6. mai 2008 Jeg har brukt minifom med god effekt på 2 barn !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå