Northernlights Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Å lese anonymsiden gjør at man mister matlysten...... Pizzaen min smakte plutselig ikke så veldig godt... Enkelte trenger virkelig hjelp! O_o
iznogood Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 jah... der fikk du meg til å se - og jeg hadde akkurat spist middag... urk!
Northernlights Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2008 Blir lenge til neste måltid her iallefall. grøss
MamiMaribel Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Fins det anonymforum ?? Må ta en titt, for jeg trenger virkelig å få dempet matlysten:-DD
☆Anonymia☆ Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 hahahhhahaa ler meg skakk...er det mulig.. *LER*
MamiMaribel Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Herlighet, det er jo totalt motbydelig!!!!!!!!! Her var alle hemninger borte, hehe...
prekæs Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 Noen ganger forstår jeg bruken av anonymknapp, ja. Tenk om den ikke virket:)
Northernlights Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. mai 2008 Ja,hvis den ikke virker, så har vi et bortforklaringsfenomen som bare skjer på dib! "Men det var broren min som logget seg på"! hehe
Gjest Trollbundet Skrevet 6. mai 2008 #11 Skrevet 6. mai 2008 Jeg var innom der og kikka nå.Herregud,så BARNSLIG folk kan være:=)! Haha..Motbydelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå