Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Er det ikke sån opplysningst telefon nr oppgitt på pakken? Hadde ringt og spurt der, de burde vite det. I tillegg kan de sikkert opplyre om hvilke kjeder som evt selger det der borte.
mammalade4 Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 hvis det er nan sutter og flasker og div så er svaret ja absolutt!!!! Masse utvalg og mye billigere her enn hjemme i Norge. :-)
Elskeråværemamma Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2008 Mente egentlig nan2 mme - men takk for svar likevel )
mammalade4 Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 ja når jeg tenkte meg litt om så skjønte jeg at det var det du mente... :-) Og da må jeg si at jeg har lurt på det samme, og nei jeg tror ikke de gjør det. Men skal se etter neste gang jeg er i en butikk, men tviler på det.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Nei mme finnes ikke der. I England fullammer alle!
mammaen til Luca Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Du anonyme over her. Hvorfor svare tåpelig på et fornuftig spørsmål? Hvorfor ikke bare la vær å svare? Ja, de selger nan i england, men det er utrolig nok dyrere enn her hjemme. Men til gjengjeld er utvalget noe bedre enn her. Selv har jeg kun sett det på Mothercare, men har de det der, har de det nok også på de store kjedebutikkene som Asda, Sainsbury's eller Tesco bla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå