Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 ....eller er det bare tull? Noen erfaringer? Syns det virka litt praktisk, for det er jo typisk at mini våknet når jeg skal flytte han tilbake... http://www.dry.no/dry_kid_amme.html
MaMmAtRuLtE Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Personlig synes jeg det er noe skikkelig drit. Når jeg lå å ammet gutten min og han gulpet så bare randt gulpe av madrassen og ut i sengen. De reklamerer den som at den skal gi barnet ditt en tørr natt, men hvis barnet først har gulpet så må man fjerne madrassen hvis man ikke vil at barnet skal ligge i gulp.
Delirium Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Jeg er veldig glad i min ammemadrass, men så har heg heller ikke en gulpete unge og jeg bruker alltid en gulpeklut under hodet hennes.. Det at jeg lett kan flytte henne rundt på den har for meg vært en kjempefordel...og snuppa slipper å forstyrres når hun har sovnet. Er vel en av de tingene jeg har kjøpt jeg har vært mest fornøyd med. Men jeg bruker ikke veggene, bretter de heller under, slik at hun ikke triller
Sessa ruger igjen... Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Synes ikke det var så lett å flytte den med babyen oppi... den var jo så myk i bunnen at man måtte løfte godt under for å få den over i baby sengen. MEN den var gull verdt som en seng i sengen hennes den første tiden eller som en seng i sengen vår de gangene hun sov der. Kommer absolutt til å bruke den til lillebror også.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Postkassa er herved rydda! ;-)
mamman til to gutter Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Jeg klarte ikke å amme liggende før mini var over 6mnd, så for meg hadde det vært bortkastet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå