Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, skulle bare si hei jeg. Var mye forvirrende her inne!

Jeg er en 28 år gammel kvinne som venter nummer to. Jeg er forlovet, og pendler masse mellom New York, Paris og Bergen. Jeg pleier alltid å være utrolig travel, men siden jeg nå går ut i tidlig permisjon (grunnet diverse komplikasjoner) må jeg ha noe å gjøre på om dagene! Så nå jeg skal jeg bare være hjemme med jenta mi og kose meg. Beklager hvis dette var et veldig unødvendig innlegg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen =) Alltid hyggelig med en liten presentasjon!

Hvor langt er du på vei da?

Selv er jeg ei jente på 26 år som venter nr. 1. Er 33+2 i dag, så nå nærmer det seg raskt fødsel og familieforøkelse. Jeg er forlovet med barnefar, hjemmeværende/arbeidsledig og storkoser meg med den voksende magen =)

Skrevet

Det er lett å bli hekta på BiM, så skal nok se at dagene går på et vis:) Og nå er jo været så nyyyyyyydelig og varmt og alt. Misunner deg litt (ikke komplikasjonene da).

Er selv førstegangs, termin i november. 27 år og snart ett års bryllupsdag. Venter tålmodig på at magen skal komme:)

Skrevet

Takktakk !

Jeg er 32+6, så vi har termin omkring den samme tiden!

Så kjekt da :)

Skrevet

Ja, det er så deilig!

Det er ikke så ille med kompliksjoner, bare litt her og litt der.

Ja, elsker å ha mage.

Jeg er forresten nylig ferdigutdannet kirurg, ble seint ferdig p gr av tidligere graviditet. Er egentlig bergenser, men flyttet til New York for å studere etter min første ektemann døde. Men nå er jeg tilbake ! I hvert for en liten stund :)

Skrevet

Sent ferdig ja? Er ikke kirurgi medisinutdannelse+turnus og deretter spesialisering?

To år siden jeg ble ferdig med mastergraden min, så vil ikke akkurat si du er sent ute i tilfellet. Litt tid må man jo ha lov til å bruke:)

Trist å høre med mannen din, ikke rettferdig å oppleve sånn i så ung alder. Bank i bordet. New York er i hvert fall en flott by, selv om jeg bare har vært der "for pleasure"!

Skrevet

Jo, men jeg har bodd i mange land og flyttet mange ganger så jeg begynte tidligere på studier enn mine jevnaldrene. Er nettopp ferdig med turnus :) Det er litt andre regler for sånt i New York og Paris (De byene jeg har studert i) så er litt forvirrende! Så du har mastergrad ja? Hva driver du med nå?

Ja, det var tøft å miste mannen sin som en høygravid 22-åring, men nå er jeg lykkelig forlovet :) Ja, New York er helt herlig!

Skrevet

Var ikke unødvendig dette:) Velkommen hit, og gratulerer med nr. to:) Jeg har en gutt fra før, og vi venter nr. to i september. Selv er jeg 26 år, bor utenfor Kristiansand. Gift, jobber som sykepleier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...