Prinsen & spiren Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Jeg tok en el-test nå, og der fikk jeg to like sterke sterker. (Synes jeg da.) Jeg skal ikke ha el nå, derfor tok jeg en g-test også. En stimmel. Der synes jeg først det var bare en strek, men så vridde jeg bitte litt på den.. og synes det skimter en svaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak strek der. Opplevd dette? hmm..
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Vent 2 dager og ta en ny g-test. Hcg verdiene dobler seg annehver dag så dersom du venter 2 dager skal den være sterkere dersom du er gravid.
Ragdoll Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Jeg kjøpte en test på lavpristester.no og tok den når jeg var mistenksom på graviditeten min. Da viste den en svaaak strek, nesten usynlig, ringte ei venninne, hun mente den var positiv, men hun hadde en liggende hjemme, så testet igjen og den ble litt sterkere.. Så du er nok gravid
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 mine el og grav tester kjøpt på billigtester viste falske svar.. fikk 4 falske positive el tester bekreftet av legen og 2 falske grav tester...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå