Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt bekkenløsning de siste 4-5 mnd, fram ved symfysebenet.men dette har gått seg bra til ved hjelp av akupunktur. Men i går gikk det hele over til bekkenlåsning på høyre side, det føles som om ett eller annet har "klikket" inni hofta og det er ett skikkelig helvete å komme seg opp fra stoler/sofaer/ seng...you name it...for ikke å snakke om å plukke opp nioe fra gulvet. Gi meg heller tilbake bekkenløsningen, sier jeg, fungerte bedre da.... Hjelpesmeg... jeg ser frem til å få tilbake kroppen min og få alt det løse og låste på plass.... 31 dager igjen.... med mulighet for noe korter tid, da jeg skal inn på samtale for vurdering ang KS. Er ryggoperert 2 ganger, å nå er legene bekymret for at en vaginal fødsel kan skape tøbbel med den siste velykkede operasjonen..så blir spennede å se hvor det bærer henne....

En ting er HELT sikert at dette er siste gang jeg går gravid, er mitt barn nr 4 og nr 6 i søskenrekka, så nå har vi gjort vår misjon når det gjelder befolkningen av denne verdensdelen..hehe

Huff dagens syteutblåsning kom her:)) lykke til videre jenter..c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei har selv en rygg som ikke er helt god etter en prolaps for noen år siden. Jeg har ikke vært plaget av bekkenløsning i det hele tatt. Men har derimot hatt låsning flere ganger (bare en gang i graviditeten, er nå i uke 31). Bare en ting som funker kiropraktor!!!!!!, to tre behandlinger og så vips har jeg vært helt fin igjen...:-) vil absolutt anbefale deg å forsøke dette......

Skrevet

Har brukt kiropraktor i flere år tidligere, og har veldig god erfaring med det. men etter siste ryggoperasjon ville ikke legen min at jeg skulle fortsette mer med det. Ødela ryggen som 16åring ved et stup i basseng som ente med 3 prolaps i ryggen. To er fjernet nå, men det siste sitter mellom halebeinet og den første tyggvirvelen og de kommer ikke til der. om jeg må operere en gang til blir det full avstivning av ryggen, og det er et bestemt utfall. Så er så redd for at det som faktisk fungerer ganske greit til vanlig nå skal bli en stor fiasko..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...