Gå til innhold

Kjedelig å være sykmeldt!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hallo alle der ute!

 

Jeg har termin i slutten av Juli, så er nå i min 29 svangerskapsuke.. Er nå blitt sykmelt pga. tungt arbeid på jobb..

 

Jeg har slike problemer med å finne ut hva jeg skal gjøre om dagene. Blæ.. Gidder ikke gå å vaske hus hele tiden heller.

Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre for å få tiden til å gå? Evt. kurs, fødselsforbredende kurs eller annet?

 

 

Hilsen fra den lite oppfinnsomme gravide! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Hei...

 

Ja kjedelig å være heime.. Men får du ikje tilrettelegging på jobben da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei skjønner.. Viste ikje at man måtte være d før å få d.. Men e du sikker på at man må være d?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker du matlaging da? Fikk tips når jeg gikk gravid med første at det ville være til stor hjelp etter fødsel om det var laget i stand litt middager som kunne ligge klare i fryseren. Jeg tenkte at det ikke kunne være nødvendig, men gud som jeg angret! Når babyen henger i puppen omtrent hele tiden i starten er det med middag frustrerende vanskelig.

 

Eller hva med å brodere et teppe til den lille?

 

Har du råd så ville jeg bestilt time til fotpleie, ansiktspleie, full pakke hos frisør o.l. Det er lov å skjemme seg bort litt nå ;o)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også sykemeldt. Jeg forstår godt at du synes det er kjedelig for det synes jeg også.

 

"Endelig_mamma-igjen" kom med et godt tips. Middager kan det sikkert være lurt å ha liggende ferdig. Hva med kaker/gjærbakst? Jeg regner med at vi sikkert får endel besøk av venner og familie som vil se den nye verdensborgeren den første tiden. Da kan det jo være koselig å by på hjemmelagde bakevarer!

 

Hvis du liker håndarbeid, så er det jo nok av ting som kan strikkes og syes til beibien kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du kan dra å svømme el trene i vann om du har svømmehall i nærheten!

 

Har jeg utrolig lyst til, men vi har lang vei til svømmehall :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp kjenne til den...e ikke nå gøy å være sykemeldt....har heller ikke orka å jort så mye hjemme...bare gidd ikke...hehe

så e gla vi har knall vær så man bare kan ligge på verandaen...men bi jo kjedeli d å t slutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sykmeldt 100% siden uke 20 ca så kjenner meg godt igjen i at tiden går treeeeeeeeeeeeeeeegt.

MEn jeg har nå brodert et teppe til junior, og laget litt middag ferdig i fryseren. Samt at jeg er veldig glad i og bake så det er en del kaker og bakst i frys nå til kaffebesøk etter hjemkomst fra føden.

 

Ellers så går jeg rolige turer i sola, svømmer en til to ganger i uka og ellers nyter sola....

Litt hagearbeid har det også blitt i tregt tempo, men man har jo allverdens tid når man går hjemme...

Samt at vi har vel snart vasket rundt hele huset....

Alt går i snegle tempo for min del men det viktigste er og ikke slite seg ut og heller ikke kjede seg for mye!!

 

Lykke til videre alle sammen! er ikke lenge igjen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg var sykemeldt, jeg...

Men legen ser visst ikke noen grunn til det. Får bare beskjed om at det er normalt å være litt sliten og uvel...

 

Gå tur har jeg ikke orket på lenge, har mer enn nok med å handle mat, må jo samle krefter i timevis for å orke det, samt ligge nedpå etter på.

 

Vaske huset? Ja, kanskje neste år??? Det er så vidt jeg klarer å få satt på en maskin med klær i uka...

 

Og hagen. Den ser grusom ut! Heldigvis tar mannen plenen, men han jobber jo også fullt, + pusser opp soverom, samt hjelper svigermor, så jeg kan ikke akkurat kreve masse av han heller..

 

Sukk.. Tenk å ha i alle fall èn dag, eller to å samle krefter på...

 

Men jeg skjønner jo at etterhvert blir tiden lang, når en går hjemme 100%, så det er ikke det...

 

Håper dere finner noe å fylle dagene med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...