♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 er du her på bli gravid enda? fikk du noen gang den tata på besøk? ville bare høre hvordan det går me deg:) venter på deg på 1.tri vettu klem-klem!
*Lunamor* Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Hei! Så trivelig at du titter innom meg:) Jeg dro til legen og tok test både urin og blod. Begge negative:( Legen sa at sannsynligvis hadde det nok vært en såkalt kjemisk graviditet. Og at kroppen kunne blitt litt i stillstand etterppå, derfor kunne det være grunnen til at mensen ennå ikke har kommet. Er på dag 40 nå i syklusen!! Men må vel bare fortsette og prøve:) Hvordan går det med den gravide da? Har det sunket inn og gleden begynt å komme? Håper sånn at du koser deg og nyter dette. Hvordan er formen din forresten?
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2008 okei,.. men det var vel uansett godt å få et endelig svar tenker jeg:) joda begynner å merke hormonene nå ja.. har funnetut at jeg hadde 1.blødningsdag i SA 24.mars. så med syklus på 28 dager,noe jeg ikke vet om jeg pleier å ha,så har jeg termin 1.januar og skal vel sart være 6 uker? ja noe sånt.. har ikke turt å slippe gleden løs enda nei.. har ikke fortalt det til noen enda og har heller ikke ringt legen enda.. må vel gjøre det en dag. utsetter det stadig da jeg bare går å venter på blødning.. går vel over det ja. hehe. ellers har trøttheten ankommet. hadde helt glemt hvor trøtt jeg var med nr 1!! og nå er det enda verre side hun sover dårlig på natten pga mye sykdom og er svært aktiv på dagen og må følles med hele tiden.. men det pleier jo gå over rundt uke 12-15.., så er bare å glede seg til da nå skal jeg ta med meg godboken min og finne senga;)
*Lunamor* Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Ja, det var godt å få svar og kunne nullstille seg for å gå videre! Så det blir et riktig så nyttårsbarn på deg da! Så morsomt!! Du får ringe legen din, og forhåpentligvis klarer h*n å berolige deg, og kanskje du kan begynne å glede deg litt... Har aldri vært gravid selv, men kan tenke meg at det er masse hormoner som raser i kroppen. Håper at mannen din steller ektra godt med deg, og lar deg få litt ekstra søvn og hvile,- for det trenger du! Nå må du jo ikke glemme å tenke på deg selv mellom hverdag, mann og barn:) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå