6Ymamma Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Jeg må le litt av meg selv nå, men hva i huleste er det? Aldri hørt om, hahahaha *storler*
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Det er en soldrakt eller dress som beskytter mot skadelig UV-stråling og beskytter sart barnehud. Man trenger i prinsippet ikke smøre annet enn armer, føtter og ansikt med faktor. Vi har brukt dette til vesla i Hellas med det resultat at hun har kunnet oppholde seg ved vannet i sola uten forbrenning. Helt geniale plagg. Finnes i hele dresser, i topper og bukser og hatter. Tørker på få minutter og føles helt fint selv om det blir vått. Ifjor så vi hele stranden full der vi var. De som ikke hadde, var de som etter få dager måtte sitte påkledd i skyggen og var skikkelig solbrente. For mye kjemikalier er jo ikke noe bra på sart barnehud så dette er virkelig å anbefale!
6Ymamma Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2008 Så dette er da et undertøy da? Eller er det vanlige klær? Må jo koste en formue. Heldigvis har vi god hud her i familien, ingen brente her. Men høres helt kokojampa ut..
MintCondition Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Hva med å svare på en ordentrlig måte når folk lurer på noe kanskje?Herregud da, er vel ikke SÅ rart at noen ikke vet hva de dressene er vel.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Det er soltøy til å bade i og ha på stranden eller når man befinner seg i solen. Koster fra 200 kroner og oppover. Fås i noen kjedebutikker som KappAhl blant annet og på Apotek. Med tanke på utgiftene man bruker på solkrem og må smøre flere ganger pr dag er det en god investering som tjenes raskt inn:-) Og man beskytter som sagt den sarte barnehuden.
6Ymamma Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. mai 2008 pøber´n & je ....jeg skal huske deg..hahahaha så skal jeg pirke deg på ryggen neste gang du spørr om noe. For jeg husker at du spurte om noe "alle" liksom skulle vite en gang, men "tar" deg neste gang du gjør det jeg, for det er ALLTID en neste gang. Hehehe må le av deg, tåpelig. Synes folk tar litt av når det gjelder de uv-klærne der..når folk lurer på om de skal ha den under bunaden på 17.mai så er det litt drøyt synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå