tingeling87 Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 nå tør jeg endelig å slippe jubelen løs. i dag, på ikm, tok jeg er digital test og der stod det jammen meg gravid!! lykke til alle andre!! håper det blir mange fra bli gravid i januar klubben=)
Dolla&Heidi&spire Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 GRATULERER SÅ MASSE!!!!!!! Lykke til i tiden fremmover! Håper jeg kan joine deg, har IKM nå til mandag... venter i spenning. NYT denne deilige tiden!
malla85 Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Grattis!!!! Misunnelig nu ja, men håper å kunne følge deg til 1. tri snart. Har ikm på tirsdag Lykke til
Ainahel1 Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 GATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!! <|) heldig du er!!:-) håper jeg kan si det samme snart;)=)
tingeling87 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. mai 2008 tusen takk for alle gratulasjoner. jeg mistet 31. januar da jeg var 15 uker på vei så jeg er kjempeglad for at jeg har blitt gravid igjen. men jeg kommer også til å være redd.. men det skal gå så bra=) håper dere får positive tester hele gjengen!!
tingeling87 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. mai 2008 hjertelig tusen takk alle sammen=) klemmer!
GledeGlede Skrevet 6. mai 2008 #11 Skrevet 6. mai 2008 Gratulerer så mye!! Krysser fingrene for at det går bedre denne gangen!
Clemencia Skrevet 7. mai 2008 #15 Skrevet 7. mai 2008 Ååå, gratulerer! Håper du setter pris på og nyter svangerskapet og bebisen til det fulle! :-) Masse lykke til! Og send litt babystøv til oss stakkars prøverer ;-)
tingeling87 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #16 Skrevet 7. mai 2008 hei. tusen takk for alle gratulasjoner!! sender masse babystøv!!***************************************************************************************************************************************************************** *****************************************************************************************
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå