Gå til innhold

jeg vil krangle

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vil krangle med samboeren,med eldste ungen,og andre..for samboer skjønner ikke en dritt,bidrar med lite,får sin søvn,sin mat,sine rene klær osv osv...eldste ungen maser og maser og samboer hjelper fortsatt ikke til..babyen er herlig og jeg har det godt..MEN VIL SÅ GJERNE KRANGLE slik at samboer skal skjønne TING!!GRRR..trege,helveste mannfolk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Shhhhhh, det må du ikke si høyt her inne da blir du halshøgget.

Åh si a man blir sint på samboren eer å være for privat skjønner du.

Forøvrig skjønner jeg deg godt! Har også slike dager.

Skrevet

ahaaaaaaaaa... nok ei ubrukelig drittkjerring som oppfører seg som reneste psykopaten på hjemmebane!! Skal si deg en ting jeg tjukka at slike late fetiser som deg som kun tenker på mat og dagens gjøremål hjemme egner seg best som kunstgjødsel på et eller annet jordstykke på våren:-)

Skrevet

Og jeg skal si til deg jeg Yppert Dryppert at i dag står ikke mannfolk høyt i kurs hos meg heller " tjukken"

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :o(

Skrevet

haaaaaaa... Ikke rart det når du har skaffa deg en redneck fra de dype skoger:-) Mannfolk er slike som meg det tjukka og vi elsker faktisk når damene blir tuppete og irriterer seg grenseløst over mannfolk!!! Og bare for å si det slik da vennen!!!!! Kvinnfolk er for meg et herk og pest og en plage!!! I dag som i går:-)

Skrevet

Og det minn venn er KUN derfor at det ikke er meg du har rundt deg det. Så dt så!!!

Skrevet

DR:YPPERT...dr i familierådgivning?lol

neida..men er godt å sutre litt her til tider..min mann er ganske så heldig som har ei som gjør alt hjemme,står opp hver natt¨og smiler like blidt før middagen blir servert av meg som har handlet,laget den og blir å ta oppvasken etterpå mens han slenger føttene på bordet og spør hvor fjernkontrollen er...hehehe...fyttikatta..

Skrevet

Du har nok ordnet deg en kar som har blitt skjemt bort av mor si, og han forlanger det samme av deg. Sett foten ned nå. lag ei liste med ting dere skal gjøre sammen. Vask og støvsug til musikk gjerne naken hvis dere ønsker. For all del slå av tv.en

Som kvinne må du spille på en enkel manns strenger. Vi er lettlurte og dermed ganske lett å lure. Ikke mas , det hjelper ikke. Server en øl til fotballkampen med miniskjørt uten truse. Da blir det litt andre boller tenker jeg. Har han fortsatt ikke løftet blikket til pausen tar du bilnøklene og sier du skal en snoptur på byn.

Skrevet

ok..hør her..liste ja..men når han ikke følger sin egen foreslåtte liste da?hva er konsekvensen..jo,jeg må ta det hvis ikke kommer vel barnevernet på døra til slutt pga så mye rot og støv og skitt..skjønner?

Naken?Hjelper ikke..fotball..jeje..ser han ikke på.men data..har nok prøvd kvinnelist..mas hjelper ikke,det vet jeg,,,men så går man mnd etter mnd og smiler og er hyggelig og gjør alt alikevel så kommer en dag er det klikker..

Og stikker jeg ut sier han bare OK...men han er glad i meg,han elsker meg..bla bla bla..

Gjest sug lut fet ballade
Skrevet

Flytt. Det blir ikke bedre, man lærer ikke gamle bikkjer nye triks.

Skrevet

nei huff så ekkelt jeg fikk det inni meg nå..skal det liksom være 2 unger uten mye kontakt med pappaen sin eller ei mor som er utbrent i en alder av 30 som er alternativet?åhhh

Skrevet

Ja, det suger bigtime, og det går an å lulle seg inn i tro, eller gå på akkord så lenge at du glemmer at det er det du gjør....

Skrevet

først finner jeg en mann som bruker vold i 5 år..å så finner jeg en ny som driter i meg i mange år..helsikas etter alt jeg gjør og står på pinne for samboen ikke skal få han til å skjønne at jeg trenger en støttespiller

Skrevet

haaaaaaaaaaaa... den fyren den minner om ekskjærringa mi:-) FLYTT!!!!!!!!

Skrevet

huff..tyr nok litt til tårene her nå..for innerst inne vet jeg at jeg er så snill og god..og prøver så hardt med alt åsså har vi for 5 uker siden fått en herlig sønn som han enda ikke har stelt..og jeg vil jo ikke bli alenemor igjen...det er ikke flaut,men nå har vi kjøpt hus,og fått barn..føler meg lurt som har fått barn med 2 menn som er slik...dumsnill...står på pinne for alt og alle..og går for lut og vaskehjelp selv..gjør så jævla vondt

Skrevet

de spiser deg bare opp:-)

Skrevet

skulle liksom tro at det hadde motsatt effekt..at jeg ble satt mer pris på og fikk litt mer "hjelp" her hjemme..men noen har jo ikke respekt for andre og føler ingenting når de tramper på en sår sjel...så er nok oppspist og oppgulpet,spyttet ut og trampet på i hans øyne..ikke verdt noe..

Skrevet

Sympati og virtuell rødvin oversendes, det er ingen ønskesituasjon å finne ut at man er en selvfølge på linje med vaskehjelp, bare uten betaling og fast arb.tid.

Skrevet

takker så meget for det..hjelper med omtanke..hihi..nei,er fryktelig å føle at man blir tatt for gitt..mens man selv er omtenksom med nybakte kanelsnurrer og te servert,hjemmelaget mat,oppvask og rene klær..jaja..et stort valg må tas..og hadde håpet at han gjorde det..med innlevelse og smil om munnen

Skrevet

Slutt å være flink pike, kanskje det hjelper? Hvis ikke må du bare bli som meg; en smygende manne-strangulør(!?).

Skrevet

Eller bli som meg:-) bruker kun damer som gjenbruksvare:-)

Skrevet

Gjenbruk? Tar du over andres, eller pakker du dem inn igjen i pappesken og sparer til neste gang?

Skrevet

AT JEG BRUKER FLEST MULIG PÅ KORTEST MULIG TID VEL:-) før jeg returnerer dem tilbake:-)

Skrevet

ja..kan man liksom ikke være lykkelig i ett jævla forhold eller er jeg en idiot-magnet?søren tyta meg altså...men uansett ypperten så må du no være enig at en kvinne ikke skal være i 100 % jobb,gravid og mamma,hushjelp og få ett nummer bare når det passer mannen..eller..heheh..kanskje feil person å spørre du som resirkulerer damer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...