blomstre Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Jeg planlegger en jentehelg i Oslo med min søster. Da er det shopping av babyklær som gjelder. Er det noen som kan tipse meg om noen fine butikker som man ikke finner overalt ellers?
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Jeg elsker Obaibi på Oslo City!! Synes de har mye fint der! Det er et fransk merke!! Nå har de endelig fått butikken til Bergen, så da slipper jeg å shoppe i Oslo, når jeg er der :-)
blomstre Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2008 Takk for det Bimsevimsen. Supert at du skrev hvor den var også ;-)
Ophelia & Jr. Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Jeg er veldig begeistret for Elle Melle, men tror ikke de har butikk andre steder enn på Manglerud senter... De har merkene "Name It" og "Exit". MYE fint! De har visst "Name It" klær på Exit på Byporten også fant jeg nettopp ut. Og så har de mye fint på Zara (Har ikke vært i butikken i Bogstadveien, men funnet mye fint i Karl Johan). Ellers enig i at Obaibi på Oslo City har mye fint. God shopping!
blomstre Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2008 Takk Ophelia. Søster er både sjåfør og er godt kjent i Oslo, så jeg er ikke avhengig av tips kun midt i byen. Zara i Bogstaveien har jeg testa før til større barn med hell. Hm, der må det vel ligge fler aktuelle butikker også vil jeg tro....
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Jacadi (de har akkurat flyttet til frogner et sted, står sikkert adresse på hjemmesiden) Fru lyng, PoP og en butikk jeg ikke husker navnet på på steen og strøm zimba på majorstuen martine barneklær den kule mage på glassmagasinet exit på byporten (ved siden av ligger høyer som har memini) Bennetton ved lille grensen (kun for barn) obaibi er også nede ved brygga, på samme senter har assesorize (husker aldri hvordan de skriver det) barnebutikk. Om dere har mulighet til å dra litt utenfor byen så liggre barnas hus på alna luca (luca-shop.no), ruso og fru lyng på Strømmen monochico (monochico.no) barnetrend (barnetrend.no) og englebarn (englebarn.no) i Lillestrøm eller så har du tante pose på cc vest.
blomstre Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. mai 2008 Oi, oi, jeg noterer så blekket spruter... Takker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå