Gå til innhold

Baby som er glad i tv`en...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår på 3mnd liker seg godt på gulvet alene, men blir jo lei etterhvert.

Meeen, står tv`en på, da kan han ligge lenge å se på den.

Huff, føler meg jo litt fæl når han ligger der, men samtidig er det jo virkig at han får ligge litt alene også.

Flere som lar babyen sin ligge å se litt på tv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja ingen fare det :))

Skrevet

Lar han ikke bevisst ligge foran TV, men han er helt oppslukt av den hvis den er på....snur seg rundt og skal liksom se.

Skrevet

jeg lar han ligge forran tv`en av og til. Han blir helt oppslukt, setter på disney channel, kjempe kjekt, da får jeg litt tid til å gjøre andre ting ;)

Skrevet

Snuppa mi er 6 mnd. og hu er blitt tv-slave :D Tv`en er toppers om jeg må få gjort litt i huset, og det er ikke skadelig for dem :D

Skrevet

jeg gjør ikke det jeg...Synes hun kan stimuleres av andre ting som babygymmen når hun først er våken. har lest at de fort blir overstimulerte av tv. de blir nok ikke ødelagte av å ligge litt foran skjermen da:)

Skrevet

Jeg lar han se på tv, men ikke på tegnefilm og sånt som barn vanligvis ser på. Har lest at noen forskere har funnet ut at barn som ser for mye på tv, får for mye stimuli og kan få konsentrasjonsvansker.

Men altså.. tror ikke frokost-tv gir så mye stimuli.. Han tror sikkert det bare er vanlige mennesker som sitter og prater inne i tv-skapet.. :P

Skrevet

Jonas er snart 3 måneder og ligger også noen ganger foran tv'en i vippestolen sin. Virker som om han liker det som beveger seg og lyden- og så sant det ikke er for lenge ser ikke jeg noe galt i det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...