Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Etter min første fødsel så jeg ikke forskjell...etter min andre,tja..synes det er noe som ikke stemmer og er en ekkel følelse..jordmødrene sa alt så fint ut og de sydde noen "pyntesting " bare..men når jeg ser meg selv i speilet nedentil er det en liten tapp der,som stikker litt ut fra hullet,det er ikke livmortappen,ikke nedsunken livmor,ikke urinblæra osv..er på størrelse med tuppen på lillefinger og tror det er en liten hudflik eller noe..flere som har opplevd slikt? Skal til lege snart på kontroll og blir å spørre..er ikke noe som hemmer meg men vil bare vite hva det er for noe..en utposning,fremfall av bakre skjedevegg eller noe?verste er å gå å lure å føle seg unormal
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Jeg har sånne små tapper rundt åpningen, altså de indre kjønnsleppene som se sånn ut, hadde det før fødsel og..
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Det er ikke di indre kjønnsleppene hos meg..dette er en liten tapp som begynner inni hullet og vises såvidt i åpningen..
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Det er ikke nor sånt overflødig grokjøtt da? Det har jeg igjen etter fødselen.. Og det forsvinner ikke
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 hmm..er jo det som er så vanskelig å vite liksom..hvordan kan man skille det fra fremfall,ol...?grokjøtt?huffamei..skjønner ingenting jeg..heheeh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå