Gjest Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Veit at jeg mangler ett par år på baken, men jeg savner dere!!!! Nå ligger mamma på operasjons bordet og dagen går i venting, timene går treigt idag ja :0(
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Åh....kan tenke meg hvordan du har det......det er tungt å vente og vente.....Forhåpentligvis så kommer det gode nyheter etterpå. Det krysser jeg alt jeg har for!!!! Varme klemmer til deg:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Nei, ikke hvis du skal skryte av alderen din:-DD Ha ha ha ha... Uff da, det er jo liksom ikke måte på hva dere skal ha.... Den type venting er ikke gøy..... Men du skal se det blir bedre dager. Og vi er her vi, klemmer deg og holder deg i hånden. Informerer du oss når du vet mer??? Lykke til..
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Hehe ;0) Mamma er operert de har fått fjerna det de skal hun slipper utlagt tarm, men vi veit ikke mer før etter klokka 9 i morgen tidlig.Håper virkelig at det er gode nyheter, jeg er drit nervøs skal jeg være helt ærlig.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Det er lov å være dritnervøs, det er jo mammaen din.... Synes dere fortjener gode nyheter nå......Tenk å møte sommeren med gode nyheter.....Det hadde vært noe det:o)) Tenker på deg og dine:o)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Klart du kan!!! Og lykke til med mamma'n din!
Reveenka Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 Å, føler med deg! Håper alt er bra med moren din, og at dere får litt hyggelige nyheter i morgen! xxxx fingre for det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå