Milde Malurka Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Leste på tekst-tv nå at mor og barn døde under fødsel i går kveld på Kirkenes sykehus... Stakkars pappa`n..
☆Anonymia☆ Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 å herregud så fælt!!!!!!!!! stakkars stakkars pappan...huff..
Kirsebæra Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 http://www.finnmarken.no/lokale_nyheter/article3521135.ece
NyttNick Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Stakkars søsken,besteforeldre og alle andre innvolverte også da....
Spanskeflua Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Vet godt hvem det er, har jobbet sammen med både faren og bestefaren til babyen...tragisk historie. De er en pappa og to barn som sitter igjen alene=(
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 huff, tragisk historie dette. Kirkenes er "vårt" sykehus, vet du hvor denne familien er fra?
Temmelig hemmelig Skrevet 6. mai 2008 #10 Skrevet 6. mai 2008 Vadsø tror jeg.. eller var det vardø. En av delene i allefall
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 6. mai 2008 #11 Skrevet 6. mai 2008 Uffameg..... Kjempetrist....Må være helt forferdelig for de som sitter igjen:(
lille_Harepus Skrevet 6. mai 2008 #12 Skrevet 6. mai 2008 huff, fikk en vond klomp i magen.. det er virkelig fælt. Skal være en av de fineste dagene i ditt liv, så skjer noe så meningsløst.
7th heaven Skrevet 6. mai 2008 #13 Skrevet 6. mai 2008 Helt forferdelig dette og det har preget det lille samfunnet vårt.Hun etterlot seg to barn i barnehagealder og mannen sin. Var bekjente av de to,og man kan føle sorgen
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. mai 2008 #14 Skrevet 6. mai 2008 er fryktelig tragisk. nok det værste som kan sje. Må bare si kondolerer om du stod dem nær. Er familien fra Vadsø eller Vardø?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå