Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste på tekst-tv nå at mor og barn døde under fødsel i går kveld på Kirkenes sykehus...

Stakkars pappa`n..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å herregud så fælt!!!!!!!!!

stakkars stakkars pappan...huff..

Skrevet

Stakkars søsken,besteforeldre og alle andre innvolverte også da....

 

Skrevet

Kjempetrist! :(

Skrevet

Huff noe så grusomt!!

Skrevet

Vet godt hvem det er, har jobbet sammen med både faren og bestefaren til babyen...tragisk historie. De er en pappa og to barn som sitter igjen alene=(

Skrevet

huff, tragisk historie dette. Kirkenes er "vårt" sykehus, vet du hvor denne familien er fra?

Skrevet

Vadsø tror jeg.. eller var det vardø. En av delene i allefall

Skrevet

Uffameg.....:( Kjempetrist....Må være helt forferdelig for de som sitter igjen:(

Skrevet

huff, fikk en vond klomp i magen.. det er virkelig fælt. Skal være en av de fineste dagene i ditt liv, så skjer noe så meningsløst.

Skrevet

Helt forferdelig dette og det har preget det lille samfunnet vårt.Hun etterlot seg to barn i barnehagealder og mannen sin. Var bekjente av de to,og man kan føle sorgen :(

Skrevet

er fryktelig tragisk. nok det værste som kan sje. Må bare si kondolerer om du stod dem nær. Er familien fra Vadsø eller Vardø?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...