mamma tiL 1stor+2små Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Var på ul i dag. Jeg er 26+5 og de skulle sjekke om alle kynnerene jeg har hatt om de hadde påvirket noe. Livmortappen/halsen var blitt litt mindre,så det har virket inn,men ikke noe som gjør at vi må sette inn noen særlig tiltak enda. Så så han på hvor stor babyen er nå. Han fant ut at den var 9% større og regnet med at ved termin ville den være på størrelse med gullgutten,så da blir det en stor unge dennen gangen også. En stor flott prinsesse. Alt dette var jo kjekt å vite,men det som var ekstra kjekt var at han tok over på 3d og vi fikk det fineste 3d bilde jeg noen gang her sett. Det var så kjempefint og vi så babyen så klart. Lligner på brormann,vil jeg si. Så nå er jeg glad og fornøyd.
C@milla *EMIL* Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Det hørtes kjekt ut! Lurer på en ting, dette med prosentvis vekst.. hadde 14 % vekst fra uke 18 til uke 22 jeg, er det mye? Har jo egentlig ingen anelse hva som er normalt og ikke.. så bare det stod på det helsekortet. Men vet at magemålet hans var noe over skalaen.
ChellBell - har født! Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Så godt at alt er bra og du er glad og fornøyd! ) Visste ikke at kynnere hadde en sånn innvirkning! Jeg har hatt en del kynnere allerede og er bare i 17. uke. Så koselig med 3D bilde!! Jeg vil også ha!!!! )
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2008 hei C@milla,hvis dette var på ul at det hadde økt med 14% og det var 14% mer vekst enn gjennomsnitte,kan du nok regne med en stor unge,hadde ungen bare vokst 14%,vel da vet jeg ikke hva det vil si,om det er normalt eller hva det er.Håper du forstår hva jeg mener. Hva var magemåle da?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2008 De trenger ikke å ha en slik innvirkning,kommer ann på hvor harde og lange de er om de gjør noe. Mange går også med harde kynnere i mange månder uten at det påvirker i det hele tatt. Det er sjelden det påvirker noe før barnet ligger med hode ned,det har min nå gjort i en til to uker.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. mai 2008 skal prøve å få gjort det senere,må på en annen maskin da,har ikke scanner på denne.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. mai 2008 Da har jeg lagt ut 3d bilde jeg fikk i dag på ul. Kjempefint synes jeg selv,klart å fint. Fineste jeg har sett. Da tenker jeg ikke ungen,men kvaliteten på bilde,selv om jeg synes at bayen også er fin da. Legen sa bare,et vakkert barn er det *stolt*
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 jamen... hvor er bildet?? Koselig at alt står bra til med den lille, ingenting er en bedre følelse enn akkurat det!!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. mai 2008 Trodde det skulle ligge på profien under mine bilder, skal sjekke
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 6. mai 2008 Da skal det ligger fremme,glemte å legg til at det skulle vises.
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #13 Skrevet 6. mai 2008 helladussen, så nydelig!! helt sykt at man kan se bebisen så tydelig når den er i magen....hihi....vi skal 2 juni og det blir artig
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 6. mai 2008 Takk skal dere ha. Kjempekoselig å viirkelig få et ansikt på babyen da og så er det koselig at jeg synes hun ligner på sin storebror. Du må bare glede deg hvis du får skikkelige bilder.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 6. mai 2008 #15 Skrevet 6. mai 2008 jeg har 3d bilder fra uke 22 på hjemme siden min, di er ikke like klare som ditt men;P www.grysom.piczo.com
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #16 Skrevet 6. mai 2008 Det må jeg inn å sjekke ut.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #17 Skrevet 6. mai 2008 Du hadde da mange fine bilder både 3d og vanlig ul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå