Mersa og gutta <3 Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 GRATULERER!!!! Er en utrolig følelse!!! Og så kjapt du fikk oppkjøring!! Dette klarer du! Skal tenke på deg i morgen :-)
Sessa ruger igjen... Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Svarer jeg siden Mersa er så treig. Jepp, hun har kjørt opp og bestått!
Mersa og gutta <3 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2008 hehe takk Sessa! Er kjempe deilig med lappen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå