Gjest Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 hvor mye penger brukter dere som kjøpte allt nytt?? lurer på hvor mye jeg bør regne med å bruke når jeg skal ha alt nytt
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Åh, det var en del, men husker dessverre ikke hvor mye det var. Måtte ha alt nytt til første snuppa som kom for 2 år siden. Men et tips; fordel det utover hele graviditeten, ikke kjøp alt på en lønning. Kjøp litt hver mnd, da blir det lettere, og så har du noe å glede deg til hver mnd.
marinas skatt Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Jeg har kjøpt alt nytt , utenom bilsete og vugge og litt klær som jeg har arvet. Har kjøpt vogn , seng ,2 dyner, dun pose , tummy tub , stellematte , kommode, bæresele (29kr på gooba ) bære meis ( 98 kr på netthandelen ) kluter , håndklær osv på salg på kid og princess, masse klær på pose salg på cubus og på salg på kapp ahl, vippestol og stelleveske , madrass og overmadrass til seng og madrass til vugge , 6 sett sengetøy og apotek varer. Har passet på og handle på salg hele tiden og har vel havnet på ca 12.000kr.
2 Gullunger Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Vi kjøpte alt nytt til jenta vi fikk for 2 år siden, handlet masse greier og brukte rundt 25.000 kr. Denne gangen bruker vi opp igjen det meste så nå er det bare litt klær, madrasser, dyner og sånt, og har vel brukt ca 5000.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå