Plutseliten :) Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Til å bli rammen av den ekle kreftsykdommen. Fikk telefon fra moren min nå i formiddag,hun kunne fortelle at hun fikk diagnosen brystkreft i går... Hun er sprek,jobber enda,sunn og frisk ellers.Jeg er ved godt mot,og prøvde etter beste evne å overføre dette til henne. Etterpå kom tårene og frykten.Det er jo alle andre,og ikke oss. Men, det er oppdaget tidlig,hun blir operert i løpet av kort tid og med stråling og kontroller går dette bra, hilsen den optimistiske datteren Nå skal jeg sette meg ut i sola og puste med magen....noen timer siden sist kjenner jeg....
Trollmora Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Huff så fryktelig å få en sånn melding! Det kan jo fort gå bra som dritgrei sier og jeg skal krysse fingre for det!Har en god kollega som ble operert i fjor høst og hun er tilbake i full jobb, sprek og glad og frisk. Pust godt der du sitter i solveggen - det kan trengs med en liten lading nå. Stor trøsteklæm fra
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Sender deg en stor klem.Dette skal gå bra ! Klem fra
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 En gedigen klem til deg. Dette er skummelt,men legene er flinke i dag. Stoor koooos
Sara Rompompei Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Håper du har fått pusta littegranne nå. Uff, for en fæl telefon å få Moren min hadde brystkreft for 4-5 år siden. Ble operert fort fort. De tok godt rundt kulen og litt under armen for sikkerhets-skyld. Etterpå var det stråling. Og hun er helt fit for fight i dag. Takk og pris for det! Når de oppdager det tidlig slik de har gjort med mammaen din (og mammaen min) så går nok bestandig fint. Jeg krysser armer og bein for at det skal gå like bra Klem klem klem
♥Snulder Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Kjaere deg!!! Sender deg masse varme tanker og klemmer!!!
tebekaa Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Tror jeg vet hvordan tankene kverner i hodet ditt akkurat nå, så jeg sender deg en god og varm klem. Så bra at det ble oppdaget tidlig da, tross alt, selv om det nok blir noen tøffe tak uansett. Kreft er en ekkel diagnose å få uansett, og behandlingen er tøff selv om prognosene er gode. Krysser fingrene for dere:-) Puste med magen, ja. Det var en god ide:-) Takk for tipset!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 Sender deg en god og varm bjørneklem...
Graciegirl Skrevet 7. mai 2008 #10 Skrevet 7. mai 2008 Kjære deg, sender varme tanker til deg og din mor. Håper du klarer å holde fast på motet og optimismen.
dritgrei hei hei! Skrevet 9. mai 2008 #11 Skrevet 9. mai 2008 Dette er ikke koselig lesning.... Jeg vet jeg har sagt det mye i det siste, men jammen har dere fått nok! men jeg fikk se på søndag at du kan smile og tulle midt i alt som er slitsomt, og den egenskapen er helt unik! god klem til deg fra meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå