2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 jordmora ba meg om iallefall å skrive en liste, dersom vannet skulle gå..men nå finner jeg ikke den gode tråden med alle rådene;)
tussemor <3 <3 Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Jeg fant denne laaange listen som noen hadde skrevet... Fødselsplan Helsekort for gravide Fotoapparat/videokamera Toalettsaker Papirlommetørklær Morgenkåpe Gravidklær, god støttende bukse til hengemage Øyebind til soving Fødselshistoriebok/notatbok+penn STORE myke bind, evnt attends bleier Engangstruse apotek største str Slippers/tøfler dersom felles dusj Omslagsskjørt/kjole hvis bukse er vondt å ha på Føner og mykt dopapir for de som er "omsydd" Brus, sjokolade, nøtteblanding, rosiner Lesestoff/blad Stor genser/Tskjorte som dekker rompa (litt veldig usikker på denne) Ammetopp Ammeinnlegg, engangs+ull Ammeskjell? Brystkreme til såre brystvorter Akrem Ammepute(ligge i bil) Bilstol (i bil) Xylocain til å smøre på og bedøve sting 2-3 Ammebh, 2 str større cup+ 1 str større rundt? 75B=80D? Baby: Gulpeklut Klorevotter (pappneglfil) Smokk (i verste fall med skrik og null melk vet dette ikke er anbefalt så tidlig så usikker) Bleier Klær str 50+ evnt noe 44 (minst 4skift, fler bodyer) Lue, jakke- hentesett Hjertelydbamse Teppe Pappabag: Mat Toalettmappe Klær Mob.lader Musikk Bok
nomiha, lykkelig 3-barnsmor:) Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Takk takk, da slapp jeg også å lete:)
enik<3M06&L08<3 Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 oi, det var den største sykehus bagen jeg har "sett" og enda ser jeg det er ting som mange nevner som ikke er der.. men det er jo en start, så kan du tenke deg litt selv hva du trur du trenger å
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Takk for fin liste! Jeg skal pakke om et par uker, så det er kjekt å ha en liten "mal". Engangstruse får man på de fleste fødeavd, så det er ikke sikkert du behøver å pakke. Og så stusset jeg litt på babyklærne... Str 44? Er ikke det veldig smått? Fikk beskjed om at 44 er for premature, str 50 passer oftest best for helt nyfødte, mens mange må hoppe rett opp i str 56 med det samme....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå